Full version: Plattor igen
Sabina L
Är det någon som vet någon hemsidan där jag kan titta på olika typer av plattor. Ska som sagt göra en gång mellan garaget och ytterdörren och vet inte riktigt vad jag vill ha för typ av plattor.
t955i
Hej Sabina...
Här har du en länk.. Alltid något..

Vallentuna Trädgårdsmaterial..

Mvh
T955i
Sabina L
Tack för länken.
Är det någon som vet vad skiffer kostar? Och var jag kan köpa det nära Södertälje? Eller finns det något liknande skiffer fast billigare?
TeliaNet
flisby ab. utanför nässjö. sök på google.se
Katti med torpet
Finns ett företag som jag tror har adressen www.starka.se
De säljer en uppsjö av olika betongplattor. Broshyrer kan beställas via webben.
MoniqueÖ
Flisby har en hemsida med adress: www.flisbyab.se

Fick deras katalog idag...den innehåller priser på alla de olika stenar & plattor dom för.

Lycka till,

Monique Ö
Lena N
CITAT (Sabina L @ 29-03-2004, 15:28)
Är det någon som vet vad skiffer kostar? Och var jag kan köpa det nära Södertälje? Eller finns det något liknande skiffer fast billigare?

Jag har sett betongplattor som var nästan omöjliga att skilja från äkta skriffer. Hittade denna bild på www.starka.se. Kanske var det deras plattor jag såg.

Sabina L
Tack för länkarna!
Såg röd kalksten som skulle bli jättefint hos oss. tongue.gif
Ska på trädgårdsmässan i Älvsjö i helgen och där kanske det också finns kataloger och återförsäljare av plattor/marksten.
Sylvia
Denna plattgång såg jag på Åhaga-mässan. Den är kul därför att den undviker raka, tråkiga linjer och man har använt kullerstenar och "kuliga" buxbom som dekoration. Betongstenarna var färgade i mjuk sandstensfärg.
uno
CITAT (Lena N @ 29-03-2004, 22:35)
CITAT (Sabina L @ 29-03-2004, 15:28)

Jag har sett betongplattor som var nästan omöjliga att skilja från äkta skriffer. Hittade denna bild på www.starka.se. Kanske var det deras plattor jag såg.

Nja, likheten med skiffer är väl att ta i men en snygg platta är det. Jag har den på några gångstråk i trädgåden och tycker bra om den.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon