Hej hur skall jag bära mig åt för att ett nytt inlägg skall hamna i den tråd jag har uppe? I detta fallet vitlökstråden, men mitt inlägg hamnar ist i köksträdgården? mvh gunilla
pejori
01-11-2012, 16:50
CITAT (duo2010 @ 01-11-2012, 16:46)
Hej hur skall jag bära mig åt för att ett nytt inlägg skall hamna i den tråd jag har uppe? I detta fallet vitlökstråden, men mitt inlägg hamnar ist i köksträdgården? mvh gunilla
Välj rutan "skriv svar" så kommer den rätt.
Väljer du "nytt inlägg", blir det en ny tråd du skapar.
Anma
01-11-2012, 16:55
När du har tråden uppe och vill svara i den så klicka på "skriv svar". Klickar du på "nytt inlägg" hamnar det istället som en egen tråd. Jag kan flytta ditt inlägg in i vitlökstråden nu på en gång så slipper du bekymra dig mer om just den.
När du har tråden uppe och vill svara i den så klicka på "skriv svar". Klickar du på "nytt inlägg" hamnar det istället som en egen tråd. Jag kan flytta ditt inlägg in i vitlökstråden nu på en gång så slipper du bekymra dig mer om just den. Nu har jag flyttat inlägget hit http://forum.odla.nu/index.php?showtopic=117132 och raderat den felaktiga trådstarten.
Oh tack snälla! Jag är inte så hemma på det här med forum o sånt! Vänliga hälsningar gunilla
Anma
01-11-2012, 17:24
CITAT (duo2010 @ 01-11-2012, 16:56)
Oh tack snälla! Jag är inte så hemma på det här med forum o sånt! Vänliga hälsningar gunilla
Du lär dig!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.