Full version: 10 år på forum
Jan af Lisö
Såg att jag registrerade mig på Odla.nu Forum för exakt 10 år sedan, den 4:e november 2002. Tänk vad fort tiden går.

Nu undrar jag om det finns flera forumveterander från den tiden, jag har sett att Cilla och Åsa finns med, men några andra !! Ge Er tillkänna i så fall !!!

hbd.gif
Helen i Piteå Zon 5
Här är en till hbd.gif
Eva i Skåne
och här är jag hbd.gif
tulle
Och ett par dagar efter kommer jag, närmare bestämt medlem sedan 2002-11-06.
Gossen Ruda
Rudan simmar fortfarande omkring här.
Ciczi
Hurra för er! smiley_small_hug.gif blomma.gif hbd.gif yaay.gif yaay.gif
Lady Hamilton
yaay.gif Grattis! Själv har har jag 1 år och 5 mån kvar till min 10-års dag
andersen
Jo jag är kvar, reggade mej först på det gammla forumet som var trådat, kommer ni ihåg det?
Eva i Skåne
CITAT (andersen @ 05-11-2012, 19:03) *
Jo jag är kvar, reggade mej först på det gammla forumet som var trådat, kommer ni ihåg det?

Ja, jag var också med på den tiden
Kajsa
Och jag har varit med 10 år, sedan 7/11 2002, härliga trädgårdsvänner och en massa har man lärt sig rose.gif
Helen i Piteå Zon 5
CITAT (Eva i Skåne @ 05-11-2012, 19:18) *
Ja, jag var också med på den tiden

Jag var också med på den tiden....
Tikka
Blev medlem 17/12-02 o har inte varit så aktiv men medlem blev jag wink.gif
kerstin z5-6
Minns den trådade tiden men reggade lite senare efter det nya kommit igång
mari_tres
Jag behöver ganska precis ett halvår till innan jag har varit med i 10 år. Fast jag skriver inte så aktivt, läser mest.
Maggan H
Och jag har 9 år och en månad... dvs 11 mån kvar till 10 årsgränsen.
oliv
CITAT (Kajsa @ 05-11-2012, 19:46) *
Och jag har varit med 10 år, sedan 7/11 2002, härliga trädgårdsvänner och en massa har man lärt sig rose.gif

Jag håller med, en massa har man lärt sig! smile.gif fast jag har nästan två år kvar till 10 års jubileum...
pejori
Ett år och två månader kvar. tummenupp.gif
skogstroll
jag tror nog jag hållit på i minst 10 år, fast då tror jag att jag hade ett annat alias som jag inte kommer ihåg
evaisa
På tal om Alias, en del av er har så häftiga alias att de vore värda en egen tråd. "Huggorm" är ett alias som gör mej glad varje gångt. :-)
abbbe
Grattis till er! Det är därför odla.nu är viktig blomma.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Jag är här sedan början, tror det var 98......
Peztis
CITAT (evaisa @ 06-11-2012, 19:34) *
På tal om Alias, en del av er har så häftiga alias att de vore värda en egen tråd. "Huggorm" är ett alias som gör mej glad varje gångt. :-)

Det finns några trådar om det, faktiskt!
Peztis
Här är den jag skapade!

Men jag har för mig att det finns en senare också.
Huggorm
CITAT (evaisa @ 06-11-2012, 19:34) *

Det var roligt att höra smile.gif

Tyvärr har jag långt kvar till jag fyller tio år på forumet. Jag hjälpte min syster att regga sig här långt innan jag gjorde det själv, hade jag varit lite smart hade jag sluppit framstå som "nykomling" nu rolleyes.gif
Wilmer
CITAT (kerstin z5-6 @ 05-11-2012, 20:33) *
Minns den trådade tiden men reggade lite senare efter det nya kommit igång

Samma här!

Grattis till tioåringarna smiley_small_hug.gif
renate
Grattis alla"10 åringar",själv har jag väl lite kvar men har varit med ett tag.
Anette på Solbakken
10 år, med råge om den gamla tiden räknas in!
Gossen Ruda
CITAT (Huggorm @ 08-11-2012, 00:06) *
Det var roligt att höra smile.gif

Tyvärr har jag långt kvar till jag fyller tio år på forumet. Jag hjälpte min syster att regga sig här långt innan jag gjorde det själv, hade jag varit lite smart hade jag sluppit framstå som "nykomling" nu rolleyes.gif

Hmm, är syrran kvar? Eller vill ni inte kännas vid varandra? rolleyes.gif Det är väl inte du som har den här bilen? http://www.gp.se/motor/bil/1.916897-huggor...-mig-och-bilen-
Viola
Tittar in här ibland.. och nu råkade jag se detta om 10 år på forum..
Jag hör ju också till denna "grupp"!! flirting.gif
Det är evigheter sen jag skrivit en endaste rad här.. men min inloggning funkar ännu! bravo.gif
Vad trevligt att se så många "gamla bekanta" !!! blomma.gif

Hälsningar
Viola
från Esbo, Finland
anne-li i olofstorp
Har några månader kvar till 10-årsdagen..... och då hade jag modem, urusel uppkoppling, jag kunde aldrig se trådar med bilder i för då tog det en evighet,..... minns ni??? flirting.gif
Åsa K, zon 1
Oj, jag har också varit här i mer än 10 år!

Har ett lågt medlemsnummer.

Ylva i Dalarna
Har varit här den februari 2003...men inte de senaste tre åren av olika anledningar. Men nu är jag med igen!

Ewa L
Och här är en "oldie but goodie" till. Periodvis (periodare?) sitter jag på jobbet fastkedjad vid dator = orkar inte titta åt min privataDå kommer jag tillbaka i gammal god stil.

Skönt att se att några av mina gamla vänner finns kvar. Och det är heller inget fel på nya.
Ludvig Johansson
Det var ett tag sedan jag var på odla, men nu ska det bli oftare framöver då jag tänkte skolka från exotodlandet ett tag och hänge mig åt permakultur. Jag har ett tag kvar till 10 år. Skönt, då är man inte gubbe tvärs över så att säga (fyllde 40 i höstas ;-). Roligt att så många gamla stötar fortfarande är aktiva.
ingmet
Jisses vad tiden går.. gick till min profil för att kolla.. hade själv gissat på 5-6 år.. men jag fyller 10 år här på forumet i september..dvs om 7 månader..

Finns inget bättre forum att söka sin kunskap i!!.. hänvisar många av mina vänner hit..

smiley_small_hug.gif
stennie
Nu var det ett tag sedan jag var här, och det har hänt en hel del ser jag.
Snart är det 10 år för mig med, reggade mig 26-06-2003
yahoo.gif

En liten vårhälsning från mig här i söder!

[attachment=75101:sd.jpg]
Överbölingen
Februari 2003. Tio år i varje fall.
Eva i Skåne
Kul att se en del av er "gamla" som varit lite passiva på sistone. Välkomna tillbaka! Hoppas vi får se er lite oftare igen. Forumet behöver er.
Inget negativt mot er som inte uppnått tio år än. Den dagen kommer för er också. Alla är lika viktiga här.

smiley_small_hug.gif
Maj-Elén
CITAT (andersen @ 05-11-2012, 19:03) *

Jag var också med på den tiden , före 2000 men vet inte varför det inte syns. På min medlemsprofil ser det ut som om jag gick med 2004. Minns inte riktigt vad som hände däremellan. Lite konstigt tycker jag nog.
Limeblossom
Och jag tänkte...oj...10 år...så kollade jag min egen profil smile.gif Medlem sen 10-05-2003! Vad tiden går...
Powerowic
ett år och en månad kvar gick med precis när jag hade fyllt 19
Unni
Hej, jag har varit med ett tag. Jag läser fortfarande en del i perioder, men skriver inte så ofta. Har inte sett denna tråden förut eftersom jag skippar "Småprat" och fokuserar på träd, buskar och lite annat. Nu för tiden går jag ofta in och söker specifika saker. Databasen är ovärderlig. Nästan alltid när jag har en fråga har någon redan ställt den och fått svar och jag kan dra nytta av det. Så jag använder forumet något annorlunda nu än de första tio åren. Jag har lärt mig massor i forumet.

Grattis alla tioåringar och Glad Påsk! till alla!

/Unni
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon