Full version: Krukvekster
kikki
Jeg har bare 3 Hoya,og ser at det har kommet hvitt "dun" mellom grenfester og p bladfester,har sprayet de i sepevann (Grnnsepe),satt de for seg selv,men vil jeg miste dem pga dette?? unsure.gif -cry-.gif slap.gif
sa, mlardalen zon 2
Ullss?? Sm lss som tcker sig sjlva med vitt ludd s det ser ut som bomullstussar. r svra bli av med och spa funkar dligt eftersom span mste tcka hela lusen fr att gra verkan luddet skyddar lusen mot span + tyvrr brukar lssen sitta p rtterna med. Provadoprodukterna r nog de som r mest effektiva men det r nd inte skert man lyckas f bort dem med det.
kikki
Takk, sa for svar.Jeg blir helt fra meg da jeg s dette,har ikke hatt ullus p noe fr,jeg har tatt alle ut av pottene n,og vasket hele plantene,satt de i ny jord i nye potter,og sprayet med lusmiddel,var kun det jeg hadde og hengt de bort,de er ikke s store,fikk de i vr,og s skulle da dette komme...blir nok uten Hoya,for de er ikke lett f fatt i her. sad.gif dunno.gif blush.gif
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon