Katarina Odla.nu
Hej på er!

Nu har två forumprofiler presenterats och många med mig tycker det är jättetrevligt. Nästa är redan klar och presenteras nästa vecka.

Jag har fått relevanta kommentarer kring hur jag presenterar forumprofilen här i forumet. För er som inte vet hur det går till så lägger jag en intervju med en medlem ur forumet som en artikel på Odla.nu. Jag berättar sen under Artikelnytt att en ny forumprofil har presenterats. Men som någon sa "Vadå ny?" Sedan när? Man vill inte missa men heller inte gå in på samma om och om igen.

Var och hur tycker ni att de presenteras bäst? Ska det finnas en egen kategori i redaktionens hörna som heter Forumprofiler? Samtidigt vill vi ju hålla nere antalet kategorier. Jag kan numrera? Jag vill inte skriva ut namnet på profilen för det ska vara lite spännande ända tills artikeln öppnas, tycker jag. En annan fråga: vill ni att jag lägger ut info om nya forumprofiler här också, alltså inte bara i Redaktionens hörna?

Kom gärna med tankar och idéer för hur ni tycker att man enklast och bäst hittar Forumprofilerna och håller ordning på när det kommer en ny.

Bästa hälsningar
Katarina
rolleyes.gif
Peztis
Visst kan det vara bra att ha profilerna "från två håll", dvs i två olika kategorier. jag tycker dock då att den i Trädg.avd ska spärras för kommentarer så att alla hamnar i samma tråd, det blir roligare om allt samlas på samma ställe. För det går väl inte att knyta en och samma tråd till två kategorier?
Helen i Piteå Zon 5
Du har ännu inte fått in så många åsikter men här får du i alla fall en till yes.gif
Absolut inga fler kategorier utan det kanske kan räcka att lägga in profilerna bara i 'Redaktörens hörna' eftersom man bara läser artikeln på ett ställe.
Där samlas sen alla ev. kommentarer på en plats istället för spridda på två eller fler.
HelénE
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 29-11-2012, 11:01) *
Du har ännu inte fått in så många åsikter men här får du i alla fall en till yes.gif
Absolut inga fler kategorier utan det kanske kan räcka att lägga in profilerna bara i 'Redaktörens hörna' eftersom man bara läser artikeln på ett ställe.
Där samlas sen alla ev. kommentarer på en plats istället för spridda på två eller fler.

Håller med Helena.

Helén
pejori
CITAT (Helen i Piteå Zon 5 @ 29-11-2012, 11:01) *

Det upplägget känns bra här också. tummenupp.gif
kerstin z5-6
Ett ställe är nog att föredra
Katarina Odla.nu
Hej!
Tack för feedback. Det behövs inte så många, ibland bara bra att höra några åsikter och se om man tycker ungefär samma.

Bästa hälsningar
Katarina
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon