silos
Det är så att jag har så mycket annat att göra så skriver jag väldigt lite för närvarande.
Men ville ändå berätta att jag tittat in då och då och det är roligt att se att det är lugnt här!

I mitt liv är det också lugnt och harmoniskt.Jag är mycket med mitt yngsta barnbarn och det gillar jag!
De äldre barnbarnen är på dagis och skola så dem träffär jag inte dagligen.

Med hundarna är jag ute som vanligt.Att skapa dockor blir under kvällens timmar.

Så läser jag bibeln och andra böcker som människor har skrivit om den kristna tron.

Jag går till Pingskyrkan varannan söndag och det är så härligt och dessutom är allt på finska.

Och vi har fått lite snö och det är ganska kallt,men det är skönt efter alla regniga dagar!

Nu önskar jag er allihoppa en riktigt underbar Första Advent! smiley_small_hug.gif

Naughty bird.jpg

pejori
Låter gott..
Trevlig advent till dig också. kram2.gif
Aqvakul
Sköt om dig, vännen! wub.gif kompiskram.gif
gnon49
Skönt att höra ifrån dig silos. Och att allt går i sina vanliga banor. smiley_small_hug.gif
Biggan_
Trevlig advent till dej också! Ha det gott! smiley_small_hug.gif
gunsta
Trevligt att höra ifrån dig Silos - jag önskar dig också en fin advent.
silos
Tack alla goa vänner för era svar här!
Det är bra lustigt att nu har jag åter lust att skriva både om dittan och dattan efter att jag började denna tråd biggrin.gif

smiley_small_hug.gif
silos
JIPPIIII,min lust att skriva har kommit tillbaka biggrin.gif så se upp i backen nu kommer jag med en massa ord biggrin.gif och känner mig väldans glad och rentav lycklig!!!
När lusten att skriva försvinner för mig blir jag nästan deprimerad även fastän jag är upptagen med andra saker.Skrivandet är som ett slags säkerhetsventil för mig...

kärlek.jpg

Cacki
CITAT (silos @ 14-12-2012, 07:30) *
JIPPIIII,min lust att skriva har kommit tillbaka biggrin.gif så se upp i backen nu kommer jag med en massa ord biggrin.gif och känner mig väldans glad och rentav lycklig!!!
När lusten att skriva försvinner för mig blir jag nästan deprimerad även fastän jag är upptagen med andra saker.Skrivandet är som ett slags säkerhetsventil för mig...

kärlek.jpg

Vilken härlig och talande bild som nog vi alla kan känna igen oss lite i! tummenupp.gif Det behövs säkert lite downdagar ibland för att man själv ska kunna märka de dagar "man ligger på topp".
silos
CITAT (Cacki @ 15-12-2012, 06:17) *
Vilken härlig och talande bild som nog vi alla kan känna igen oss lite i! tummenupp.gif Det behövs säkert lite downdagar ibland för att man själv ska kunna märka de dagar "man ligger på topp".

Så är det absolut!Men i dagens samhälle skall vi helst vara GLAADA!!!

Jag har märkt att efter deppiga dagar är jag full av härlig kreativitet!

[attachment=73928:Barndomsminnen64.png]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon