Full version: Webbmasterfråga
Inga från Närke
Hej
Undrade om det kommer mera smilies.wink.gif
Kolla på Småprat och signatur abborrmaster. Skulle du inte kunna lägga in t.ex. den med grattishälsningen, jag tycker det skulle vara kul att välja den.
Vi som ingen hemsida har har ju lite att välja på, måste då hitta någon sida med smilies och kolla adresserna m.m.
Vet inte vad andra tycker men det kommer väl någon som har synpunkter på detta förmodar jag.

Hur går det med arbetet med fotoalbumet????????? smile.gif
abborrmaster
gå in på http://www.mysmilies.com/ sen så klickar du helt enkelt på den smilien du vill ha och trycker på CTRL+C och när du skriver trycker du på CTRL+V så klistras "formeln" in.
Låter som om det tar lång tid men det gör det inte!

/Simon
Ingemar
CITAT (Inga från Närke @ 07-01-2003, 20:27)
Hej
Undrade om det kommer mera smilies.wink.gif
Kolla på Småprat och signatur abborrmaster. Skulle du inte kunna lägga in t.ex. den med grattishälsningen, jag tycker det skulle vara kul att välja den.
Vi som ingen hemsida har har ju lite att välja på, måste då hitta någon sida med smilies och kolla adresserna m.m.
Vet inte vad andra tycker men det kommer väl någon som har synpunkter på detta förmodar jag.

Hur går det med arbetet med fotoalbumet?????????  :)

Jag kan lägga in hur många smilies som helst, men vet inte om alla tycker det skulle vara en sån bra ide smile.gif En del här tycker att det är för mycket som det är. Men vi skulle kanske kunna byta ut en del av de som redan finns.

Arbetet med fotoalbumet står stilla för tillfället. Det är så mycket annat som går före nu när vi går mot våren.
Berith
CITAT (Ingemar @ 07-01-2003, 22:47)
----- nu när vi går mot våren.

Jippiiii! Våren är på väg! Säger Ingemar alltså.... wub.gif laugh.gif wub.gif
Fialotta
Hej!
Byt gärna ut några som aldrig används mot några grattis smiles
kanske...en förändring är aldrig fel rolleyes.gif

Tack...ni jobbar bra rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon