Full version: Taggar
Emser
Hej alla,
dags för dagen (alla dagar fram till nu...) dumma fråga. För den som inte speciellt datorvan när det kommer till taggar mm. hur fasen gör man? Färgsättning funkar inte, inte heller att citera...å ja som älskar att citera... *stor gråter* *snyft och snörvel*

Å förresten, så har jag hittat en smilies som jag skulle vilja ha med bland "de väljbara" i menyn...en som gråter...jag menar blommor/ting dör ju och då måste man ju få gråta en skvätt, eller?
Berith
Om du vill ha t.ex. röd färg väljer du den röda färgen (hmm?) och sen när du inte vill ha röd färg längre stänger du taggen! Rörigare eller klarare...? En som gråter? Menar du den här? sad.gif
Menar du att du vill citera nån annans inlägg, eller att skriva in ett eget citat längst ner? Ett eget citat lägger du in i din signatur i profilen.
abborrmaster
för att få en bild skriv [ i m g ] w w w . a d r e s s t i l l b i l d e n / b i l d . g i f [ / i m g ] då kan du ju ha en smileybild där tex. Nu så hade jag massa mellanrum för att annars blir det ju en bild.... Så ta bort alla mellanrum där om du ska klistra

/Simon
Fialotta
Emser!

Tryck på vilken färg du vill ha, sedan skriver du och när du skrivit klart
så trycker du på översta taggen och skickar---prova det!

Vill du ha större text så trycker du på storlek och färg...skriver...och trycker på båda taggarna och skickar rolleyes.gif

Träna nere i testforumet...testa får du se!
Lycka till
Kram
Emser
oki, här ska det provas....

Lila
Grön

Nu då?
Emser
Titta det funkar!
Ingrid på Västkusten
Jaha och jag som trodde du behövde hjälp med att potta om kaktusarna!

Hälsar ingrid
BELLA
Nu måste jag hänga på här!!
Om jag skriver orange här. Är det orange för er då? För när jag kollar mina inlägg, så ser jag bara taggar. Alltså inget som är i annan färg. blink.gif ...och där la jag in en smiliey, som visar hur konfunderad jag är! Fast när jag kollar mitt inlägg, så står det nog bara nåt där....HJÄÄÄÄÄLP!
BELLA
...å hoppsan! Och nu helt plötsligt funkar det visst! Vad konstigt! Bäst jag passar på att ändra min signatur!
Harebra!
BELLA
Yeeey! laugh.gif laugh.gif
Gunvor Nilsson
Bella, du har en ruta bredvid "Skicka svar" där det står "Förhandsgranska". Du kan klicka på den, så kommer texten upp ovanför skrivrutan och så kommer texten också att synas ute på forum! Om det inte är som du vill ha det, så kan du gå in och ändra igen i skrivrutan innan du skickar ut inlägget.
Det finns en avdelning som heter Testforum - där är det meningen att man skall testa såna här saker!. Men nu har du ju fått kläm på taggarna! tongue.gif biggrin.gif
hälsar Gunvor!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon