Peztis
Sonen har i skolan fått göra lite popup-kort och jag blev inspirerad och vill prova göra ett själv.

Jag ska sända ett foto till en släkting och min tanke var att när man öppnar upp kortet (stående) så ska fotot hamna i mitten så att kortet blir en bakgrund och ram medan fotot svävar i mitten. Hoppas ni förstår hur jag menar...

Har googlat lite och jisses vilka kreationer det finns! Men jag hittar inget så som jag vill ha det utan där är det alltid en vikning på det som sitter i mitten och jag vill ju inte att fotot ska vikas.

Skulle behöva lite hjälp! Hur ska jag få till det?
Peztis
Lite så här men där är ju snöflingan vikt på mitten:
Peztis
Tack Suz, har sett den typen men den är ju liggande... Har suttit och försökt pillra lite med detta. Gav upp och satte upp några speglar i badrummet i stället. smile.gif

Men om jag inte hittar på något så blir det nog den varianten. Undrar om man kan få dem att luta lite uppåt så att det inte är 90 gradersvinklar. g.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon