silos
För det första önskar jag er alla:
ETT GOTT NYTT ÅR 2013
[attachment=74209:111.png]

Och så lite av mina funderingar.....

För en tid tillbaka började jag tänka att det är svårt att jag har börjat bli äldre,men nu är jag tillbaka i tankarna att det är roligt att bli äldre,fastän jag inte riktigt känner igen min egen spegelbild;)
Inuti i min egen värld är jag faktiskt fortfarande en liten glad och lycklig flicka.
Det märkliga är att jag numera minns så gott som endast de fina stunderna av min barndom.De dåliga stunderna gör inte längre ont och det är fantastiskt!!!

Idag leker jag minst lika mycket som när jag var liten och jag uppskatta lekandet enormt mycket!!!

Jag önskar innerligt att flera vuxna lekte och struntade i all vuxet bråk,eftersom de vuxna bråk sakerna kommer från de vuxnas egon är ett som är säkert!!!

Visst har jag fortfarande av och till ont i min kropp och "knopp" men jag pratar ytterst sällan om mina krämpor eller ens tänker på dessa!
Istället tänker jag på det som är härligt i min värld och det är MYCKET!!!!

Bara en sak som att jag kan gå ut med mina vovsingar själv!Att vi kan vistas i skogen,plocka kottar och pinnar...ja vovvarna hjälper gärna till,men kottar får de inte plocka!

Och mina barnbarn är mina goaste älsklingar av alla människor,dem älskar jag så mycket så!!! ♥ ♥ ♥
Och mina egna barn med!!!! ♥ ♥ ♥ ♥

För närvarande håller jag på att sticka och virka dockor till barn.

Så visst är mitt liv härligt!?!

Och jag önskar er allihoppa härliga dagar nästa år 2013! smiley_small_hug.gif

Jesus Kristus är Han som gör mitt liv till den underbara resan!!!
hattstugan

silos! Tänk om fler kunde ha så positiva tankar om sitt leverne! Vad mycket härligare tillvaron skulle vara för alla då!

Kram på dig och Ett Riktigt Gott Nytt ÅR!
silos
CITAT (hattstugan @ 31-12-2012, 14:37) *
silos! Tänk om fler kunde ha så positiva tankar om sitt leverne! Vad mycket härligare tillvaron skulle vara för alla då!

Kram på dig och Ett Riktigt Gott Nytt ÅR!

Ja,det vore verkligen bra! smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon