Full version: Trädgårdsbloggar
AnniiPannii
Hallå ute i vintern!

Kan ni inte lägga upp adressen till era bloggar och en liten presentation till?
Hade varit kul att få många i en tråd, jag vet ju att flera av er har en smile.gif

Vi behöver inspiration nu så här års! Jag behöver i alla fall det nu på lördagseftermiddagen och regnet smattrar ute.

Min blogg hittar ni längst ner.

Ha en bra lördagskväll!
Helen i Piteå Zon 5
Här är min
http://helenstrdgrd.blogspot.se/
Handlar om allt som har med trädgård att göra + frösådder naturligtvis yes.gif
Om du även går in på startsidan och kollar under rubriken 'Länkar' hittar du ganska mycket bla. privata trädgårdssidor
ogräset
Hejsan!
Jag har inte enbart en trädgårdsblogg, utan den är lite blandat med mat, inredning och trädgård. Hoppas att det går bra ändå, har ganska mycket bilder från min trädgård.

Birgitta rolleyes.gif
[attachment=74307:Platsen_vid_dammen.jpg]
Greenroomer
Min lilla växthusblogg hittas här: Greenroomer

Den är varken syndig eller speciellt vacker whist.gif

Bloggen är närmast en dagbok över mitt växthusbygge i trä med gamla fönster.
Jag har också vågat mig på en dokumentation av mina odlingsresultat (närmast tomater).
Ja, och så finns det ju en massa annat också -växthusrelaterat. Jag har fastnat i växthusträsket märker jag nu..

Att min blogg skulle vara en källa för inspiration är väl nog att överdriva men alla gånger bättre än Dallas på TV blink.gif

PS Ni har helt suveräna bloggar ! DS
Hemunderbarahem
Hej ! Jag driver en odlingsblogg jag med. Bloggar om grönsak, frukt och blomodling hemma hos mig. Det är mitt 3 år nu som jag odlar hemma själv. Stort intresse, och jag lägger ner mkt tid och kärlek för det. Varmt välkomna in till min blogg: www.Hemunderbarahem.se

Ni får gärna kommentera i bloggen och lämna era bloggar. Letar själv efter fler bloggar med samma tema.
Najsan
snigeluggla.blogspot.se

En ny blogg med blandat sydda saker och trädgård. Mest sytt på vintern och mest trädgård på sommaren.
Rebecca
Roligt att se! biggrin.gif

Jag har en liten blogg om mitt lägenhetsodlande. Drömmer såklart om stor trädgård med växthus och plats för allt jag egentligen vill ha, men jag gör det bästa av situationen och odlar så mycket jag kan i fönstrena. Bloggen är som en odlingsdagsbok där jag kan fälja vad som egentligen händer med mina odlingar. Just nu är det mycket fokus på chili.

Ni får gärna kika in!

http://rebeccasgrona.blogspot.se/
nevva
Margits trädgård
]nevva-margits.blogspot.com

odlar allt,men mest prydnadsväxter för lyst i zon 4-5 utanför Borås
renate
Hejsan alla här,det var ett tag sedan jag skrev här.Att visar våra blogg för varandra är en bra idé.Min blogg handlar så klart om min trädgård och allt omkring den.Nu under vintern är det lite skralt med trädgården då den ligger i vila.Jag gör inget som helst trädgårdsarbete nu.Har inte skrivit så många blogginlägg heller.Några är det i alla fall.det handlar mest om fåglar och katterna är så klart med.Ni är välkommen och titta in.
http://renatestradgard.blogspot.se/
Trollbarn
Hej!
Kul att hitta lite "nya" bloggar.

Min blogg finns på ulrikavardag.blogspot.com, handlar i huvudsak om trädgård, men även en del annat i livet. Där finns också en hel del länkar till andra bloggar.
Johhann
Själv skriver jag på gräsbloggen grasligt.se.
Hör gärna av er om ni är intresserade av att länk- eller gästinläggsbyten.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon