Full version: Grnsaksfrkedja 2013?
Margith
Ska vi kra en grnsaksfrkedja i r igen?

Jag har frer s att jag kan starta en kedja. Frra ret blev det 2 st.

Vill du vara med? PM:a mig namn och adress.

Har du vldigt mnga frer av ngonting och kan tnka dig att skicka mig ett kuvert med lite diverse grnsaksfrer, s att jag fr ihop 2 kedjor; PM:a mig!
Fr jag inga extra donationer, kommer jag att vara tvungen att stta grnsen fr deltagande vid 10-15 pers. De som anmler sig frst kommer med, resten kommer jag att vara tvungen att sga nej till -cry-.gif

Just nu sitter jag lite trngt till p jobbet, dvs jag r inte hemma s vldigt ofta och r jag inte hemma har jag svrt att komma t internet.

Stt igng och PM:a mig, s hr jag av mig om ca 1 vecka.
Najsan
Jag vill vara med! Jag skickar dig min adress. Om du skickar din till mig kommer det frer p posten ocks, hur mnga sorter behvs det?

Gud va kul med en frkedja igen, rets hjdpunkt! Kram!
Doktor Glas
Vad roligt! Har PM:at dig.
Annana
Hoppas mitt PM frn "frra ret" dvs fr ngn vecka sedan inte r bortglmt! Ska inventera vad som finns i gmmorna om jag kan hjlpa dig att dra ihop till en kedja till!
Iren
S kul! Vill grna vara med, har skickat PM :-)
catski
hh, har lngtat det r s spnnande!!!
ska brja kolla igenom frerna i helgen.
Peztis
UPPS! Jag startade visst en trd om detta i Kkstrdgrden (dr lg det frra ret).

Ska genast lnka till denna trd. Och sjlvklart r jag med, har du kvar min adress eller ska jag PM igen?
Margith
Peztis har alldeles rtt.
Den hr trden ska ligga i avdelning kkstrdgrd.
Dr har jag nu skrivit ett nytt inlgg smile.gif
Peztis
hr r den!
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon