Margith
Ska vi köra en grönsaksfrökedja i år igen?

Jag har fröer så att jag kan starta en kedja. Förra året blev det 2 st.

Vill du vara med? PM:a mig namn och adress.

Har du väldigt många fröer av någonting och kan tänka dig att skicka mig ett kuvert med lite diverse grönsaksfröer, så att jag får ihop 2 kedjor; PM:a mig!
Får jag inga extra donationer, kommer jag att vara tvungen att sätta gränsen för deltagande vid 10-15 pers. De som anmäler sig först kommer med, resten kommer jag att vara tvungen att säga nej till -cry-.gif

Just nu sitter jag lite trångt till på jobbet, dvs jag är inte hemma så väldigt ofta och är jag inte hemma har jag svårt att komma åt internet.

Sätt igång och PM:a mig, så hör jag av mig om ca 1½ vecka.
Najsan
Jag vill vara med! Jag skickar dig min adress. Om du skickar din till mig kommer det fröer på posten också, hur många sorter behövs det?

Gud va kul med en frökedja igen, årets höjdpunkt! Kram!
Doktor Glas
Vad roligt! Har PM:at dig.
Annana
Hoppas mitt PM från "förra året" dvs för ngn vecka sedan inte är bortglömt! Ska inventera vad som finns i gömmorna om jag kan hjälpa dig att dra ihop till en kedja till!
Iren
Så kul! Vill gärna vara med, har skickat PM :-)
catski
Åhh, har längtat det är så spännande!!!
ska börja kolla igenom fröerna i helgen.
Peztis
UPPS! Jag startade visst en tråd om detta i Köksträdgården (där låg det förra året).

Ska genast länka till denna tråd. Och självklart är jag med, har du kvar min adress eller ska jag PM igen?
Margith
Peztis har alldeles rätt.
Den här tråden ska ligga i avdelning köksträdgård.
Där har jag nu skrivit ett nytt inlägg smile.gif
Peztis
Å här är den!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon