Peztis
Är vi intresserade av att ha en grönsaksfrökedja i år också?

Känns som att det börjar bli dags...

Om ni inte vet vad som menas så kan ni läsa lite mer här i från förra årets igångdragande.
Peztis
Och vi ska visst ha en i år igen! blush.gif
Crazy4Flowers
Jag bara älskar dessa kjedjor......
Margith
Den här tråden tycker jag ska ligga i den här avdelningen. Jag startade tråden i fel avdelningen *förlåt*

Nu har jag läst igenom alla PM och skrivit ner adresser smile.gif

De här har anmält sig hittills:

Annana
Najsan
Veram
Fotograf Johanna
EKLO
ingrid fuxwall
Lillja
ninale
Monica, Norrbotten zon 5
sandra.roth
Chili Linkan
sofia75
Epilobia
Doktor Glas
Iren
Irene H
Eva zon 1-2
catski
Peztis
polecat
mallinpallin
trientalis

Har du PM:at mig och inte finns i förteckningen? Var snäll och PM: mig igen. Jag har inte uteslutit någon med vett och vilje....

Det här blir 2 kedjor, men flera stycken har lovat mig att hjälpa till med några fröpåsar så det kanske tom kan rymmas någon enstaka till i listan smile.gif . Nu ska jag PM:a dem och PM:a några som behöver lite mer info om det här.

I morgon bitti drar jag iväg och jobbar igen. Förhoppningsvis, kanske.. eventuellt... har jag alla uppgifter och lite extra fröpåsar, så att jag kan starta kedjan till helgen.
Peztis
Gulle dej Margith!!!
Najsan
Det kommer en påse med gott och blandat till dig Margith! Lägger den på lådan imorgon! 9 st tror jag det blev.... eller var det 8?

Kram /Kerstin
Iren
Ja många tack, Margith, för jobbet du lägger ner på detta!
ellie1975
Hej!

Har haft problem med inloggning då mitt konto verkar ha försvunnit.

Fick registrera nytt konto och nu hoppas jag att jag inte är för sent ute för att vara med.

Mvh,

Elisabeth Holmström
Margith
Jag är hemskt ledsen, men kuverten ligger i brevlådan nu, så några fler efteranmälningar kan jag inte ta emot.

Däremot är du välkommen att vara med om det blir ett "andra varv".
Garden bliss
Jag vill också gärna vara med om det blir ett andra varv,
blomkronan
Jag är oxå gärna med på varv 2 smile.gif skickar PM...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon