Elido
Jag söker utbildningar inom trädgård på distans eller om det finns någon i närheten i Umeå. Forslunda gymnasium la tyvärr ner sin grundutbildning på grund av bristande bidrag från kommunen. sad.gif

Jag har varit sjukskriven en lång period och nu tagit tjänstledigt från mitt jobb som webbredaktör på kommunen för att plugga och göra något annat, men känner direkt att den utbildningen som jag kom in på, Populärkultur på Umeå Universitet var helt fel för mig just nu. Så därför vädjar jag till er, om det är någon som känner till någon trädgårdsutbildning, antingen på distans eller i närheten av Umeå, tipsa! smile.gif
evasofia
Hej,

Trädgårdsakademin har utbildningar på distans. De kostar en del men de har mycket att välja mellan. www.trga.se

Lycka till!

Sofia
kerstin z5-6
Kolla Forslunda igen..ryktet om nedläggning verkar oklart

http://www.skola.umea.se/forslundagymnasie...a800042505.html

Har en vän som går trädgårdsmästar utbildnin gen där sedan i höstas..kortkurser för vuxna verkar leva än de med
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon