Margith
Nu är kuvertet färdigt för brevlådan.
I början av nästa vecka dyker det upp hos nr 1.

1. Peztis
2. Iren
3. catski
4. trientalis
5. Doktor Glas
6. polecat
7. Irene H
8. mallinpallin
9. EKLO
10. Barynia
11. Monica, Norrbotten zon 5
12. Eva zon 1-2
13. Margith

Sen kan jag berätta att jag fick så mycket hjälp av er att fylla det första kuvertet, att det bara är precis att 2 frimärken räcker!

Redigerat inlägg eftersom det kom en eftersläntare smile.gif
catski
Åhh,skojigt nu är det bara att vänta tummenupp.gif
ellie1975
Hej!

Har haft problem med inloggning då mitt konto verkar ha försvunnit.

Fick registrera nytt konto och nu hoppas jag att jag inte är för sent ute för att vara med.

Mvh,

Elisabeth Holmström
Margith
Jag är hemskt ledsen, men kuverten ligger i brevlådan nu, så några fler efteranmälningar kan jag inte ta emot.

Däremot är du välkommen att vara med om det blir ett "andra varv".
Peztis
Idag kom kuvertet till mig! Åh så skoj det alltid är att sprida ut hela härligheten på köksbordet.

Och just nu väger det ÖVER 100 g... De där bönorna är ena tunga rackare!

Ska försöka få iväg det imorgon.
Margith
Bönorna är ena tunga rackare, men de är ju såååå goda smile.gif

Jag flyttade bönpåsar mellan kuverten i en halv oändlighet, innan jag fick portot under 100 gram.

Allt beroende på att jag fick så många roliga frökuvert av er som ställde upp på att hjälpa mig att få igång kedjorna thanks.gif och självklart ville jag att alla skulle få tillgång till de här fröpåsarna.

Kan vi inte bara konstatera att i år kostar portot 4 frimärken?
catski
Ja,jag har inga problem med 4 frimärken.bara kul om vi kan ha välfyllda kuvert:)
Peztis
Ledsen, fick inte iväg kuvertet idag, lägger det på lådan imorgon.
Iren
Ja men en så trevlig överraskning i brevlådan! Hade glömt.... Googlar o skickar vidare så fort jag kan :-)
Iren
Skickade vidare igår till dig, Catski. :-)
catski
Just hemkommen och här ligger ett kuvert och väntar på mig:)))
Ska bli roligt...
catski
Har skickat kuvertet och det ska vara hos nästa imorgon tisdag.
trientalis
Nu har kuvertet varit hos mig. Plockade ut en del och fyllde på med nytt.Har lagt det på lådan nyss så det skall komma i väg idag.
Doktor Glas
Nu har kuvertet landat hos mig. Vad mycket roligt som fanns där! Ska kolla igenom och skickar vidare på måndag.
Barynia
Har precis fixat mina fröpåsar och plockat ihop frimärken, så nu är det bara att vänta på kuvertet. Fast det är några emellan, så det tar nog ett par veckor innan det dyker upp här. Ska bli spännande !
Doktor Glas
Nu är kuvertet postat och på väg till nästa i kedjan!
polecat
åh, min tur nu yahoo.gif
Doktor Glas
CITAT (polecat @ 19-02-2013, 19:51) *
åh, min tur nu yahoo.gif

Haha! That's a happy face!
Hojta gärna till när kuvertet landat så att jag vet att posten gjort sitt jobb. wink.gif
polecat
Jaa, fröna var i lådan i em då jag kom hem från jobbet och jag postar dem i kväll så de går med posten i morgon. Mycket smått och gott var det....
EKLO
Hej,

kuvertet närmar sig min tur ganska snabbt, jag kommer dock att vara bortrest hela kommande vecka, så Barynia, jag kan skicka vidare först söndag 3/3, sorry!

EKLO
Barynia
Det är lugnt EKLO, det är ju två till innan det kommer till dig, så du får nog vara glad om du får kuvertet innan du kommer hem.....

Men nu är det spännande !! = )
IreneH
Kuvertet kom till mig igår, lägger det på lådan imorgon bitti. wink.gif
mallinpallin
Jag har fått kuvertet och skickar vidare imorgon!
EKLO
Jag väntar med spänning!
EKLO
Nu är kuvertet hos mig, skickar vidare i morgon!
Barynia
Igår kom kuvertet till mig, lades på postlådan imorse, så nu är det på väg till dig, Monica ! blomma.gif
Monica, Norrbotten zon 5
Här går det undan! Brevet kom idag och jag skickar det vidare i morgon.
Eva zon 1-2
Fick brevet igår. Har nu valt, vilket inte var lätt när det fanns så mycket att välja på. thanks.gif Skickar vidare vill Margith imorgon.
Margith
Nu har kuvertet landat hos mig 000.gif

Tyvärr måste jag iväg på jobb i morgon bitti och jag blir borta resten av veckan.

Nästa helg är jag hemma igen och har möjlighet att skriva nya listor och skicka iväg kuverten.

.. OK?...

Peztis
Jätteok! Trevlig resa!
catski
Det blir jättebra, härligt att du fixar så bra!
Iren
JA jättekul! Det landade hos mig idag, tittar o skickar före måndag. Trevlig helg :-)

Värst vad seg sidan var idag...många inne eller ;-)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon