Köpte ett minidrivhus med tillhörande trälåda på plantagen i Skövde i helgen. Något förvånad upptäcker jag att det kit allt kommer som inte matchar. Trälådan är snäppet trång, de små svarta krukorna som följer med är för stora så locket inte går att sätta på. Allt detta upptäcker jag förstås när jag väl planterat. Kört att byta eller jag är inte så sugen på det då jag som sagt redan planterat i dom.

Hur de svarta krukorna täcker "locklåset"

Ofrivilligt ventilationsläga ala Nelson.

Tog kontakt med Nelson för att få reda på hur det är tänkt. Mycket roligt svar.
Jag har avidentifierat den som svarade på Nelson för att det inte ska bli tråkigt för personen i fråga.
Jag
Hej jag köpte den här på plantagen i Skövde i helgen.
http://www.nelson.se/prod/MINIDRIVHUS-med-...s_47982/SWE/SEK
De små lådorna som följer med är lite för stora så själva locket går inte sätta på och trälådan är i minsta laget. Sakerna matchar helt enkelt inte varandra. Kina har slarvat och jag fick inte det jag betalat för. Trist då jag la lite extra pengar för att få den snyggare modellen med låda. Kan skicka bilder om ni vill.
Mvh Viktor Bergsten
Nelson
Hej,
Hej,
Skicka gärna bilder så vi får titta på det.
Med vänlig hälsning XXXX
Jag
Här kommer lite bilder på hur det inte funkar. Blev bilderna för dåliga så kan jag skick nya. Plastlocket går alltså inte sätta dit.
Mvh Viktor
Nelson
Jag har provat här hos mig också. Locket på minidrivhuset passar bäst på om man har det på med ventilation. Trälådan kan jag inte se att det skulle vara några problem med.
Med vänlig hälsning xxxx
Jag kan absolut hålla med om att det passar bäst att ha locket i "ventilationsläge" annars får man mosa alltihop.
Kvalite enligt Nelson???
Har man missat QC så skäms man, ber om ursäkt drar in produkten och erbjuder folk att byta. Alla som köper den kommer bli lite sura, extra sura eftersom Nelson vet om problemet.