Full version: En skitsak
Gossen Ruda
Undvik att bli nödig på resecentrum i Lidköping. http://www.lidkopingsnytt.nu/2013/02/04/jo...r-att-fa-kissa/
Elisabeth-Västkustkolonisten
Undrar vem som köper en smartphone till oss då??????? Jag är så trött på allt sånt, likaså med SMS hit och dit. Det finns faktisk fler än jag som sehr dåligt
Myosotis
thumbdown.gif Inte klokt. Jag skulle få kissa på mig då. ranting.gif
silos
Jag skulle sätta mig utanför dörren och kissa!!!
Piccante
CITAT (silos @ 05-02-2013, 11:29) *
Jag skulle sätta mig utanför dörren och kissa!!!

Jag kan föreställa mig hur förargade Lidköpingsbor bildar en "kiss-mobb" och kissar på golvet i protest naughty.gif Blir ju dyrt att kissa med för det är ju inte bara 5kr för att komma in man får betala trafikavgift på sms:et med.
malcolm
Jag har faktiskt varit på en sådan där toa, minns dock inte var och när men det funkade faktiskt.
RibesRubusVitis
Kul kommentar i diskussionen: "Utnyttja SJ:s rabatter!"
Biggan_
CITAT (RibesRubusVitis @ 13-02-2013, 12:28) *

giggle.gif Jamenvisst!
Anma
CITAT (malcolm @ 13-02-2013, 09:06) *
Jag har faktiskt varit på en sådan där toa, minns dock inte var och när men det funkade faktiskt.

Jag har också använt såna toaletter. Det var supersimidigt, men hjälper ju inte dem utan smartphone, tyvärr.

I Väsby centrum hade de sånt system hörde att toaletterna numera är gratis där. Centrumledningen kom väl äntligen på att det bör vara en normal service med gratis toaletter för besökarna.
Myosotis

rotfl.gif tummenupp.gif
gunsta

Den var bra smile.gif
malcolm
Nu tror jag att jag kommit på var jag såg en sådan däringa toalett, på pendeltågsstationen i Flemingsberg strax söder om Huddinge. Ovanligt krångligt men jag hann i alla fall in innan jag gjorde på mig.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon