Full version: Bokreatips!
Vinterflickan
Kollade runt på Adlibris nu på morgonen & fick av en slump se att Lars-Åke Gustavssons serie "Rosor för Nordiska trädgårdar" del 1 & 2 kommer ingå i deras bokrea för 149:- / st!
Man kunde förhandsboka så det är ju bara att passa på om man är ute efter dom här böckerna!
aloa
Tack för tipset! Eftersom jag har konto hos Bokus så kollade jag där, och mycket riktigt, böckerna finns att förboka på rea, 139 kronor styck. Problemet är väl att om jag lyckas köpa dem inte har nånstans att ställa dem. Beklagade mig för en kollega att vi har för få bokhyllor och han undrade om vi inte har för mycket böcker. Min spontana reaktion var att det kan man väl inte ha... rolleyes.gif
Vinterflickan
Haha, nä det är sant! Måste medge att jag skänkte bort en hel hoppe med romaner som jag inte lär läsa igen till stadsmissionen för lite sen - MEN - skulle aldrig ge bort mina trädgårdsböcker smile.gif

Det var ju ännu bättre priser! Såg att dom dessutom hade boken om Nävor för bara 49 kr, just den har jag velat ha ett tag!

Blir att boka om tror jag - Tack för tipset!
AnniiPannii
Har redan förhandsbokat båda biggrin.gif De brukar ju ta slut så fort!
KRT
Tack för tipset! Nu har jag också bokat LÅG, har sneglat på dem ett tag, men tyckt de var lite för dyra smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon