Irene_L
Detta hittade jag på facebook! Lite kul tyckte jag och testade giggle.gif För mig ändrade foten riktning när jag gjorde 6:an med handen.

[attachment=75105:foten.jpg]
Cacki
CITAT (Irene_L @ 21-02-2013, 16:13) *
Detta hittade jag på facebook! Lite kul tyckte jag och testade giggle.gif För mig ändrade foten riktning när jag gjorde 6:an med handen.

Tur att man själv är smartare än sin högerfot! Jag började från "fel håll" mot hur man normalt brukar skriva 6:an! (Tur att man själv är så flexibel... whist.gif )
Irene_L
Cacki giggle.gif Det var smart!!!
Irene_L
Nu testade jag att snurra med vänsterfoten och skriva siffran med högerhanden! Då fixade jag det! yahoo.gif
Alba
Det här var kul.
Först tyckte jag att det här var inte svårt men så märkte jag att högerfoten ändrat riktning - hur gick det till. giggle.gif
Jag testade med vänster fot och det gick bra. Sen testade jag höger igen men den rackarn byter riktning.
Biggan_
rotfl.gif Jag ser framför mej hur en massa människor sitter och cirkulerar med högerfötterna och försöker skriva en sexa med högerhanden!
Jag provade såklart också! biggrin.gif Men på cackis vis gick det bra. Sedan försökte jag skriva 6 med bokstäver, det sket sej redan på s:et! giggle.gif
Alba
CITAT (Biggan_ @ 22-02-2013, 00:13) *
rotfl.gif Jag ser framför mej hur en massa människor sitter och cirkulerar med högerfötterna och försöker skriva en sexa med högerhanden!
Jag provade såklart också! biggrin.gif Men på cackis vis gick det bra. Sedan försökte jag skriva 6 med bokstäver, det sket sej redan på s:et! giggle.gif

Inte bara sitter..........jag testade igår kväll i sängen också.......men inte gick det bättre.
Piccante
Största problemet var att komma på vilket som är höger och åt vilket håll medurs är? slap.gif
Alba
CITAT (Piccante @ 22-02-2013, 11:24) *
Största problemet var att komma på vilket som är höger och åt vilket håll medurs är? slap.gif

rotfl.gif
Irene_L

rotfl.gif
Robbanp
Hmm, min fot visade inga tendenser till att vilja byta riktning. Är det nåt fel på den då? Ibland känns det visserligen som om man har två vänsterfötter...
Myosotis

Jag vet inte heller vad medurs är, tur att jag känner till övningen sen länge. Jag har alltid kunnat så jag tror inte det är något fel på dig Robban (inte mer än på mig i alla fall tongue.gif ), vissa kan bara.
Irene_L
Medurs är som klockan går. yes.gif
Kajsa i Arvika
hej goa Irene, kan inte du va gullig o leta upp mej på fb, vore kul att ha dej som vän smile.gif annakajsa svensson

kramis
spacepingo
Min högerfot är antingen väldigt smart eller är inte sammankopplad med resten för den byter inte håll. Några gånger har den stannat istället. crazy.gif
Jubbe063
CITAT (Irene_L @ 21-02-2013, 16:13) *

Hmm, var inte svårt alls att göra. fungerade bra redan på första försöket.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon