anna_carolina
hej!!!
jag har ett litet sommar hus! och jag skulle vilja ha blommor eller vxter dr ret om i fnstren....de gr ju bra sommartid men p vintern har jag ingen vrme p i huset men de e isolerat o s satt de blir inte lika kallt i huset som ute men minus grader blir de!!
vet ni ngra blommor eller vxter som klarar detta s fr ni grna skiva det till mig!!
har hrt att det ska finnas en kaktus som tl massa minus grader men de kanske inte finns o kpa hr? huh.gif

mvh carro
lolo
Hej! Det lter som ett svrt problem, med att ha vxter i fnstret nr det kan bli minusgrader. Finns det verkligen nn vxt som klarar detta? Kan du inte ha plastblommor dr istllet? Det finns ju numera konstgjorda vxter, som faktiskt ser "levande" ut. Prva grna att ha lite blommande begonior och murgrnor i fnstret, konstgjorda allts!
/Ann-Louise
anna_carolina
men de e s trkigt o ha lossas vxter tycker ja!! men men finns de ingen blomma eller vxt som klarar de s fr man vl stlla in trkiga plastblommor i stllet!
kryddan
lite utanfr mnet iofs - men det r inte s himla bra att inte ha ngon vrme p alls i sommarhuset. Lt det grna vara runt 5 grader iallafall.
anna_carolina
nej ja vet att de inte e bra!
o de e inte jag som ger huset s de e inte ja som bestmer heller!
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon