Full version: Busfröer
Margith
Nu börjar jag så smått att knåpa ihop mina kuvert, men var det inte nån som kom med på slutet och ville vara med om det bara gick?
Är det nån som har en adress till denne någon?
Gåsis
Jag skickar ett pm, men jag har inte hört något mer från dem.
/Åsa
Rosmarin
Jag skickar också gärna till alla som vill delta. smile.gif Kanske Grego tror att vi alla har fått deras adress? Man skulle ju kunna tolka nedanstående som en anmälan om de nu faktiskt har skickat sin adress till dig Åsa. confused.gif
Jag har citerat ur Peztis tråd.:

CITAT (Maggan H @ 17-02-2013, 09:56) *
Hej på er! Som sagt lite sent att kliva in men om övriga vill så skicka adressen då till Åsa (eller mig) som kan vb till de övriga som är med, här kan ni läsa hur det går till! Busfrö 2013.

CITAT (Grego @ 17-02-2013, 13:29) *
Hej igen

Ja vi är gärna med! Min sambo blev närmast i extas när jag berättade om det. Nu när jag redan avslöjat vad vi har i källaren kommer vi dock införskaffa andra sorter att dela med oss av smile.gif
Skickar adress till er.

Vänligaste
Nicklas och Linda
Gåsis
Man skulle ju faktiskt kunna tolka som att Åsa inte gjort sitt jobb... Jag skickar adressen via pm.
/Åsa
Gåsis
Jag har nu sänt adressen till en del av er. De som inte fått den men som vill skicka frö kan pm:a mig.

/Åsa
Rosmarin
CITAT (Gåsis @ 09-03-2013, 20:04) *
Man skulle ju faktiskt kunna tolka som att Åsa inte gjort sitt jobb... Jag skickar adressen via pm.
/Åsa

Men så menade jag INTE med det jag skrev. Förlåt mig Åsa om du tog det så! Det var absolut inte meningen. smiley_small_hug.gif

Jag skrev ganska kortfattat (alltför kortfattat kanske) nyss. Detta berodde på tidsbrist samt att min tvååring hällt ut en kopp kaffe över mitt tangentbord och att ganska många bokstäver nu totalstrejkar! Jag har just nu lagt beslag på min mans dator och kan därför skriva utan större problem. Så om det fortfarande blir konstigt så beror det inte på datorn den här gången... whist.gif
Min mans dator brukar man inte få låna. Men jag spände ögonen i honom och sa att nu var det minsann krisläge och att han var skyldig att göra en fredsbefrämjande insats!!! naughty.gif
Gåsis
CITAT (Rosmarin @ 09-03-2013, 21:12) *
Men så menade jag INTE med det jag skrev. Förlåt mig Åsa om du tog det så! Det var absolut inte meningen. smiley_small_hug.gif

Jag skrev ganska kortfattat (alltför kortfattat kanske) nyss. Detta berodde på tidsbrist samt att min tvååring hällt ut en kopp kaffe över mitt tangentbord och att ganska många bokstäver nu totalstrejkar! Jag har just nu lagt beslag på min mans dator och kan därför skriva utan större problem. Så om det fortfarande blir konstigt så beror det inte på datorn den här gången... whist.gif
Min mans dator brukar man inte få låna. Men jag spände ögonen i honom och sa att nu var det minsann krisläge och att han var skyldig att göra en fredsbefrämjande insats!!! naughty.gif

Men inte tog jag illa upp, tro inte det för en sekund! Jag är ju erkänt slarvig, yrslig och ostrukturerad coolgleam.gif Gör om, gör rätt är mitt motto...
/Åsa
Maggan H
Hm, jag är nog medskyldig här.... blush.gif fick ju adressen av dem för att kunna skicka mitt bus till dem men antog att Åsa också fick den... innocent.gif

Mitt bus har de fått men jag har inte hört något ifrån dem alls därefter. ninja.gif
Peztis
Det är tyvärr flera som inte är så aktiva...

Rosmarin, känner igen det där! Jag hade sonen i knäet när jag satt vid min förrförra dator, han kastade sig framåt och petade in ett litet finger under M-tangenten så den flög!
Den tangenten blev aldrig sig lik igen....
Rosmarin
CITAT (Gåsis @ 09-03-2013, 22:25) *
Men inte tog jag illa upp, tro inte det för en sekund! Jag är ju erkänt slarvig, yrslig och ostrukturerad coolgleam.gif Gör om, gör rätt är mitt motto...
/Åsa

Bra! Då är ju allting som det ska då. Ingen har tagit illa upp och nu har jag skickat fröer till hela gänget inklusive Grego. "Gör om , gör rätt" giggle.gif Bra motto! Man har rätt till en andra chans om saker och ting inte blir som man tänkt sig med de samma tycker i alla fall jag.

CITAT (Peztis @ 10-03-2013, 14:09) *
Det är tyvärr flera som inte är så aktiva...

Rosmarin, känner igen det där! Jag hade sonen i knäet när jag satt vid min förrförra dator, han kastade sig framåt och petade in ett litet finger under M-tangenten så den flög!
Den tangenten blev aldrig sig lik igen....

giggle.gif Vi är uppenbarligen många som har gjort den här erfarenhen!
Peztis
Det finns nog ett gäng inlägg av mig från den tiden där det saknas M... biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon