Full version: Sökning?
Gossen Ruda
Ett tips till ansvariga. Tryck på "Sök" uppe till höger och se vad som händer. En del av sökfältet försvinner in bakom en annons, kanske inte så klyftigt?
Piccante
hos mig lägger sig sökrutan över annonsen. Kanske har du en annan webläsare? Jag har google chrome. Sen har jag ad-block så jag ser en tom ruta och ingen reklam.
malcolm
Jag ser bara halva sökrutan.
Staffan Odla.nu
Tack för att ni uppmärksammade oss på detta. Som Piccante skrev verkar detta gälla vissa webbläsare men inte andra. Vi kommer så klart se om vi kan komma runt problemet.
malcolm
Nu ser jag hela rutan. tummenupp.gif
malcolm
Säg den glädje som varar, nu är det bara halv ruta igen. thumbdown.gif
Elisabeth-Västkustkolonisten
Hos mig är sökrutan över reklamen
Gossen Ruda
Fortfarande reklamen ovanpå. IE8.
Rebecca
Sök är för övrigt ett STORT problemmoment på Odla. Det tar JÄTTELÅNG tid att få fram sökresultaten...
Staffan Odla.nu
Jag håller med dig Rebecca att sökningen i vårt forum är på tok för långsamt. Vi har en långsiktig plan för att kringgå problemet och ber er ha tålamod tills vi presenterar lösningen.
Hasse_h
Sökrutan går ut över annonsen, men texten i sökrutan och sök-knappen går utanför sökrutans högra kant. Firefox v 19.0.2.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon