Eva i Skåne
Jag har ett presentkort på 375:- hos Odla.nu (vann i julkalendern bl a) och det är ungefär som att ha pengar som bränner i fickan.
Jag har tittar på erbjudanden som kommit på mailen och snabbt raderat, men detta senaste låg kvar i inkorgen och jag har tittat flera gånger och idag gick det alltså inte längre. Det blir ett stort paket för väldigt lite pengar, men jag hade ju tänkt vänta till pelargonerbjudandet kommer. dunno.gif
Monarda
Jag försökte beställa igår men fick inte in alla tecken i rabattkoden. Kanske dom grejat till det nu?
Eva i Skåne
Jag skrev koden i meddelandefältet. Såg inte att det fanns något speciellt fält för den confused.gif
Monarda
Det finns en ruta längst upp till vänster där man ska fylla i rabattkod och trycka på aktivera. Så här stod det i vinnarmejlet jag fick tidigare:

"När du gör din beställning, kopiera eller skriv in rabattkoden i rutan högst upp på den sida där du fyller i namn- och adressuppgifter. Koden måste vara exakt ifylld för att fungera. Glöm ej att klicka på Aktivera"

Jag tänkte också använda mig av min vinst men det fungerade inte. Kontaktade forumvärd Katarina som bad mig ringa kundtjänst och kolla. Kanske bäst att du också gör det så du inte missar rabatten.

"Ring till kundtjänst på måndag, där du får prata med Tina, Monica, Maria eller Margareta. Berätta för dem så hjälper de dig.

tel: 0451-61030.
öppet mellan 8 och 13.00."
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon