CITAT (Alba @ 24-03-2013, 10:51)

Jag håller med Dalkullan. Busfrön tar upp för stor plats. Av den anledningen läser jag aldrig under förkultivering numera.
Jag håller med att de hör hemma under förkultivering men att man då kunde hålla det i en tråd.
Nu är det inte specifikt för busfrön - för min del - det är ofta det startas alldeles för mycket trådar om samma sak, vilket gör att man tappar intresset.
Det skulle aldrig funka att ha en enda tråd för 12 olika fröer och allt som avhandlas. Det skulle bli total röra.
CITAT (EsterM @ 24-03-2013, 07:10)

...
Jag har inte vågat anmäla mig än, men jag tycker att det är kul att läsa trådarna.
Där har vi en som anmält sig till Busfrö 2014!!!

Varmt välkommen!
Skämt å sido, vad roligt att ni är flera som läser trådarna utan att "vara med".
Den här irritationen på våra trådar är jag nog lite medskyldig till. En av oss hade skrivit en liten statusrapport på alla hennes fröbyttor så därför lytes alla Busfrö-trådar upp i en lång rad. Strax efter kom jag och gjorde likadant och lyfte dem igen! Sorry! Men det är faktiskt kul att få veta hur det går för alla andra, om de har fått rackarna att gro än.
Vågar inte lova att det inte kommer att upprepas, heller.

Kanske det skulle finnas en funktion där man kan blocka trådar? Så man kan markera dem med att jag vill ej se dessa...?