jaj-51
Bilderna säger väl mer än några ord

Pa vag in i vaxthuset.jpg

Övervintrat i Vardagsrummet.jpg

Övervintrat i garaget.jpg

Peztis
Fint, jaj!

Idag har jag suttit och omskolat sticklingar som togs i höstas och förvarats under extrabelysning i rumstep... Imorgon måste jag nog ta och köpa mer jord så att jag kan ta hand om de som förhoppningsvis överlevt vintern i garaget.
Anki på Öland
Oj vad jag får dåligt samvete.... har inte kommit igång att plantera om mina övervintrare.... i morgon kanske....
jaj-51
kanske var förtidigt att flytta ut till växthuset?

Nattfrosten på väg bort trodde jag ... men - 8 grd i natt och värmefläkten jobbar för fult och det blir bara + 7grd i växthuset ...

satte dit en energimätare i går kväll för att kolla hur mycket en natts elförbrukning blir. återkommer.
jaj-51
Värmefläkten förbrukade 17Kwh i natt.

Tur man slutat röka och snus, blir ju lite lättare att motivera kostnaden.
Peztis
CITAT (Anki på Öland @ 07-04-2013, 22:07) *
Oj vad jag får dåligt samvete.... har inte kommit igång att plantera om mina övervintrare.... i morgon kanske....

Jag har inte tagit tag i mina nere i källaren än heller, fasar lite för det för jag misstänker jag kommer att bli ledsen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon