Hej!
Jag fick en som gåva för många år sedan. Den var underbar och hade över 40 blommor samtidigt. Tyvärr drabbades den av trips och gick inte att rädda till min stora sorg. Då köpte jag sticklingar hos Weibulls på Sveavägen i Stockholm men ingen av dem blommade utan alla dog. Jag har inte försökt odla den igen. Kontakta Weibulls och fråga efter den. På webben läser jag att den kan odlas med skott, blad och frön. Jag hittar ingenstans i Sverige där man kan köpa fröna. Om du vill odla från kan du kolla en sajt som heter Davesgarden. Där finns det folk som har brunfelsia pauciflora i USA. Då kan du posta till sajten och fråga om någon vill dela med sig av frön om de har på sina växter. Annars ser jag att man ska kunna köpa den från Blomsterlandet. Eftersom jag inte är medlem kan jag inte se vad den kostar. Vad jag minns är att den inte är särsilt billig om man vill ha en fullvuxen som blommade som min. Jag tror att den då kostade ca 200kr. Här är länken till att köpa Brunfelsia pauciflora online hos Blomsterlandet
http://www.blomsterlandet.se/Vaxter-och-ti...nde/Brunfelsia/Du skulle också kunna ringa till Blomsterlandet eller om du vill botanisera där åka till en av deras affärer och fråga efter den. Min närmaste ligger bredvid Stinsen i Häggvik.
Hoppas du får din Brunfelsia pauciflora snart och att den ger dig mycket glädje hur den än odlar den.