Full version: Klematisvänner!
Finn Klematis
Hej!

Från och med Måndag kommer jag att vara borta från forumet.
Jag kommer att läggas in på Sahlgrenska i Göteborg, i sex veckor,
för strålbehandling mot cancer.
Om allt går väl återkommer jag i början av Juni.
Om inte: Tack för alla trevliga kontakter.

Finn.
octachoron
Oj då.
Jag hoppas att allt går bra!
Kajsa
Så jobbigt för dig, hoppas allt går bra och att du snart är tillbaka rose.gif
gunsta
Jag önskar dig all upptänklig lycka Finn - vill se dig igen på forumet. Du har betytt mycket för mig (och alla andra) - synen och kunskapen om klematis har förändrats i o m dina goda råd och din kunskap. Vi ses i juni smile.gif
strandskatan
Klart det går bra, Finn! De flesta blir faktiskt botade nuförtiden - nära anhörig fick cancer för 7 år sen och är nu frisk som en nötkärna!
CillaM
Bli kry igen Finn! Från en annan f.d. cancersjuk--- nu kan det bara bli bättre! tummenupp.gif
-Linda-
All styrka och lycka till dig Finn!
Det blir tomt utan dig här men jag hoppas vi hör från dig snart igen!
Hoppas de sex veckorna biter hårt på det onda.

Styrkekram! /Linda
Pauline/Sthlm
Det var tråkigt att höra.
Önskar dig kraft och välmående nu och senare!

Har blivit både hjälpt och inspirerad av din generositet med din kunskap.
/Mycket tacksam
Pauline
kerstin z5-6
Finn! jag hoppas de har datorer nånstans där du är nu så vi kan ha kontakt i alla fall? Önskar lycka till med all behandling!
Finn Klematis
HEJ !!!

Det har varit och är mycket TUFFT. Läkarna säger att resultatet av behandlingen har varit
över all förväntan och att tumören är helt borta. Snart kan jag ligga utan käpp. Jag kommer
att ta del av forumet och om någon vecka hoppas jag vara i form att svara på frågor.

Finn.
gunsta
CITAT (Finn Klematis @ 09-06-2013, 13:06) *
HEJ !!!

Det har varit och är mycket TUFFT. Läkarna säger att resultatet av behandlingen har varit
över all förväntan och att tumören är helt borta. Snart kan jag ligga utan käpp. Jag kommer
att ta del av forumet och om någon vecka hoppas jag vara i form att svara på frågor.

Finn.

Åh så glad jag blir Finn att läsa det du har skrivit smile.gif - jag har tänkt mycket på dig ska du veta.

PS: jag har frågor som vill besvaras ... men dom ställer jag när du kommer tillbaka.
Monarda
Riktig skönt att höra Finn. Vi har hållit våra gröna tummar för dig!
mamamaggan
Så skönt att höra att du mår bra igen.

Det har varit helt ovärdeligt att få ta del av dina råd.
strandskatan
O, nu blev jag glad!
zissi
Förstår att du genomgått tuff behandling men önskar dig allt gott framöver blomma.gif
Greta i Österbotten
Glädjande nyhet att behandlingen lyckades . Jag önskar dej allt gott ,Finn .
Irene_L
Vad glad jag blir att höra ifrån dig och skönt att behadlingen lyckas så bra!
hs04290
Hej Finn!
Glad blir också jag som är dotter till Inger (Gävle-Funchal). Har förstått att behandlingen varit tuff! Mitt clematisantal i min lilla trädgård ökar ständigt, både via frö, sticklingar och inköp. Nu sist cl. integrifolia Arabella. Vilka vackra blommor!!!!
Hoppas ni får en bra sommar
Helena
Finn Klematis
CITAT (hs04290 @ 05-07-2013, 23:05) *
Hej Finn!
Glad blir också jag som är dotter till Inger (Gävle-Funchal). Har förstått att behandlingen varit tuff! Mitt clematisantal i min lilla trädgård ökar ständigt, både via frö, sticklingar och inköp. Nu sist cl. integrifolia Arabella. Vilka vackra blommor!!!!
Hoppas ni får en bra sommar
Helena

TACK!

Hälsa Inger och Janne.

Finn
-Linda-
Härligt!!
Starkt jobbat, välkommen tillbaka! 👍
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon