Helen i Skåne
Jag är hiskeligt stolt! Titta gärna på Humlen eller Hårbollen!

tongue.gif
Berith
Åh, vilken vacker humle! wub.gif

Jag har också en humle men tror att det är fel kön. Det är väl honorna som får kottar? Tog - eller snarare knyckte! - ett skott från en med kottar i somras men det hann torka innan jag kom hem... sad.gif

Naturligtvis var Hårbollen också vacker! wub.gif
Helen i Skåne
Ja, jag vill minnas att det är honorna. Jag har fyra och de har kottar allihop. Jättefina!
Fialotta
Grattis Helen!

Nu blev jag avis igen...jag tränar och tränar här...säger bara en sak
nån fotograf blir jag aldrig sad.gif

Dina bilder va ju kanonfina...vilken skärpa alltså rolleyes.gif

Herrejisses...jag får kalla in barnen till helgen, kanske
kan locka med middag unsure.gif
Kramis
abborrmaster
ja fina motiv och duktig fotograf!!!

/Simon
Betty
Instämmer med föregående talare... Mycket imponerande bilder! smile.gif
Cilla
Fina bilder och en väldans fin katt!

Cilla
Ina
Tycker jag med!

PS. Har printat ut bilden på Hårbollen för vidarebefodran till svägerskans katter så hon kan visa bilden och berätta att DEN katten minnsann äter OLIKA saker... wink.gif laugh.gif
Helen i Skåne
Han är det bästa vi har....förutom barnen, då...världens goaste temperament och humör, till skillnad mot barnen... och han äter som sagt allt, till skillnad mot barnen... och han sover tillräckligt, till skillnad mot barnen...och han städar inte efter sig, precis som barnen...och han promenerar precis var han vill, precis som barnen...
Hmmmm, kan man sälja barnen månne...? blink.gif
yla
CITAT (Helen i Skåne @ 08-01-2003, 13:51)
Jag är hiskeligt stolt! Titta gärna på Humlen eller Hårbollen!

tongue.gif

jämra fina bilder Helen vilken skärpa
jagtror du fick en bra kamera va de julklappen rolleyes.gif
mera bilder vill iallafall jag se smile.gif
Aila
VOV....vad roligt att se dina foton. Humlebollen var såååååå vacker. Älskar vinterfoton.

Har ingen kamera ,så roligt att njuta av era underbara bilder.!!!!!
milla
En sån söt katt wub.gif
Vad är det för sort? Blå ögon trodde jag bara siameser och kattungar hade, men jag är inte så bra på katt raser, ser ut att vara en blåblodig sort rolleyes.gif
Helen i Skåne
Jodå, han är väldigt blåblodig... det är en Helig Birma. Världens bästa kattras enligt min mening. Jag har haft 7 bonnakatter i flera omgångar men aldrig någon med ett sådant psyke eller en som är så social och pratig. Han är alldeles LJUVLIG! Ibland är han nästan som en blandning av katt och hund och jag trivs jättebra med honom och rekommenderar rasen i allra högsta grad! De har blå ögon och det finns lite olika färgställningar. Sök på birma och du får massor av träffar och kan läsa mer. wub.gif
milla
Tack för tipset!
Till våren - sommaren bör här vara plats för en katt.
En gård utan katt går ju inte han ser så go ut.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon