Margith
Frökedjan för blommor och perenner har gått i mål nu.

Om jag plockar ihop kuvert av överskottet, minst 10 påsar/kuvert, vill du då ha ett kuvert?
Du kan inte välja innehållet, det blir det det blir, men jag försöker att få med både 1-åringar och perenner i kuvertet .

Vill du ha ett kuvert? PM:a mig så får du min adress.
Du måste alltså skicka mig ett frankerat och adresserat kuvert om du vill ha några fröpåsar.

Först till kvarn....

Maggan H
CITAT (Margith @ 15-04-2013, 15:21) *
Frökedjan för blommor och perenner har gått i mål nu.

Om jag plockar ihop kuvert av överskottet, minst 10 påsar/kuvert, vill du då ha ett kuvert?
Du kan inte välja innehållet, det blir det det blir, men jag försöker att få med både 1-åringar och perenner i kuvertet .

Vill du ha ett kuvert? PM:a mig så får du min adress.
Du måste alltså skicka mig ett frankerat och adresserat kuvert om du vill ha några fröpåsar.

Först till kvarn....

Yes, kan inte låta bli....! Skickar dig svarskuvert!
RitRat
Jag vill också ha! Jag är tokig, har redan ett par pärmar fulla med frö.... men det hjälps inte!!! Samlingen kan utökas liiitegrann!

PM:ar dig för adress.
Margith
Nu finns det 2 kuvert kvar.

Vill ingen fler ha, fördelar jag resterande fröpåsar till de som redan anmält intresse.

Trevlig helg,
Margith
Mickebombom
Jag tar väldigt gärna ett Kuvert, jag slickar sig er meddelande.

/Micke
DykUnderYtan

Finns det några kvar? smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon