Full version: Hur hade ni gjort?
Millbertina
Jag har ett vxthus dr golvet inte r lagt och klart, just nu finns dr bara makadam. Tnkte jag vill ha ut mina plantor med extra vrme. Vi har 2 killar som skall lgga golvet om 2 veckor. Skall jag vnta eller stta ut dom s lnge och flytta dom nr golvet skall gras.

Vad hade ni gjort?

// Camilla
Eva i Skne
Det beror vl lite p vad det r fr plantor, om du har uppvrmningen klar i vxthuset och hur/var du frvarar plantorna nu, men latmasken i mig sger VNTA smile.gif
Millbertina
CITAT (Eva i Skne @ 19-04-2013, 17:55) *
Det beror vl lite p vad det r fr plantor, om du har uppvrmningen klar i vxthuset och hur/var du frvarar plantorna nu, men latmasken i mig sger VNTA smile.gif

Det r tomater, paprika, chili, pelargoner, dahlior och snar gurka m.m. Just nu str dom i min kllare med extra belysning. Tyvrr s r min latmask ocks igng och tycker jag skall vnta hahaha
Eva i Skne
De flesta sorterna du nmner gillar ju inte srskilt lga temperaturer s i vxthuset skulle du behva ha vrme p. Tror inte det r nn skada alls att de str kvar i kllaren med belysning i tv veckor till.
Lycka till!
Millbertina
CITAT (Eva i Skne @ 19-04-2013, 18:08) *
De flesta sorterna du nmner gillar ju inte srskilt lga temperaturer s i vxthuset skulle du behva ha vrme p. Tror inte det r nn skada alls att de str kvar i kllaren med belysning i tv veckor till.
Lycka till!

Kanon tackar, d gr jag s ;o)
Detta r en "enklare" version av forumet. Fr att se forumet med formatering och bilder kan du klicka hr.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon