Biggan_
När jag skulle läsa ett PM idag så kom det upp en lista på ca ett tiotal medlemmar som var blockerade???? Jag har inte blockerat någon från att skicka PM till mej!
Jag tycker att det var konstigt och undrar om ni råkat ut för samma?
hattstugan

Mycket märkligt!
Har inte råkat ut för det!
Problemet löst sig?
Biggan_
Ja, jag har tagit bort blockeringarna så får jag se om dom kommer tillbaka. Jag blev bara så snopen när jag upptäckte det.
hattstugan

Förstår det! Datorn lever ett eget liv tydligen! rolleyes.gif
Alba
Bara en vild gissning - Kan det vara så att du har mycket sparat i in- och utkorgen. Jag vet inte om det finns en gräns elller hur det fungerar.

Jag ser nu att det finns en "visare" där man ser hur mycket minne man nyttjat.
Biggan_
tummenupp.gif Kan kanske vara det! Jag har snart fullt, så jag får sätta mej ner och rensa! sweatingbullets.gif

Tack Alba! kompiskram.gif
Ugglemormor
Även jag har råkat ut samma sak i 2 dagar i sträck------ har kollat min brevlåda och det finns gott om plats och har inte plockerat någon heller, så märkligt är det.
När jag klickar på e-mejlet där det står att jag fått ett personligt meddelande så hamnar jag åt hutahiti varteviga gång!

Hoppas detta når dem/den som sänt mig PM och inte fått svar........ tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon