Full version: Tävling på sajten
Katarina Odla.nu
Hej!
Det ligger en tävling på sajten. Välkomna att kolla på den:
Chans att vinna odlingsbänk

Trevlig helg
önskar Katarina
*Stintan*
När dras vinnarna?
Katarina Odla.nu
Vinnarna dras i morgon, fredag.
Katarina
*Stintan*
OK Tack!
Monaxe
Är några vinnare dragna? Har jag missat något?
Mony
Jag har inte behörighet att titta på sidan.Inloggad som Mony
Monaxe
CITAT (Mony @ 03-05-2013, 23:54) *
Jag har inte behörighet att titta på sidan.Inloggad som Mony

Jag har inte heller behörighet... Undrar just om några vinnare är dragna?
Anki på Öland
Jag kom in - kopierade:
Tävlingen är avslutad! Vinnare är Sarah Holmlund, Klagstorp; Ruth Östling, Nälden; Ann-Marie Eriksson, Hallen; Ingrid Eldeklint, Sollefteå; Elisabeth Brodin, Göteborg; Anette Wallén, Avesta; Lisbet Nordh, Malmö; Raija Andersson, Ed; Yvonne Pålsson, Halmstad, Shabenoor Rashid, Ronneby; Eva Persson, Helsingborg; Henrik Bohlin, Alingsås; Eva Österberg, Segeltorp; Thomas Olsson, Nynäshamn. Grattis!
Monaxe
CITAT (Anki på Öland @ 04-05-2013, 09:17) *
Jag kom in - kopierade:
Tävlingen är avslutad! Vinnare är Sarah Holmlund, Klagstorp; Ruth Östling, Nälden; Ann-Marie Eriksson, Hallen; Ingrid Eldeklint, Sollefteå; Elisabeth Brodin, Göteborg; Anette Wallén, Avesta; Lisbet Nordh, Malmö; Raija Andersson, Ed; Yvonne Pålsson, Halmstad, Shabenoor Rashid, Ronneby; Eva Persson, Helsingborg; Henrik Bohlin, Alingsås; Eva Österberg, Segeltorp; Thomas Olsson, Nynäshamn. Grattis!

Kul! Grattis till alla!
Klint
Grattis! till alla och ett litet xtra till Raija! (kul med någon som bor nästgårds!)
Peztis
Grattis till er alla som vann!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon