Full version: Fuchsia Texas star
spacepingo
Hej

Jag kunde helt enkelt inte låta bli att låta min nya stickling Texas star gå i blom wub.gif . Annars brukar jag vänta lägre innan de får blomma. Blommorna är sååå häftigt stora smile.gif

[attachment=76080:DSC_4154a.jpg]

[attachment=76081:DSC_4191a.jpg]
jaj-51
Svag för stora blommor , de var vackert och vill ha biggrin.gif
AnniiPannii
AHH och jag som inte ens gillar fuschior! Denna var skitsnygg!
spacepingo
CITAT (jaj-51 @ 01-05-2013, 15:08) *
Svag för stora blommor , de var vackert och vill ha biggrin.gif

Det var de stora blommorna jag föll för på den fuchsian wub.gif

CITAT (AnniiPannii @ 01-05-2013, 20:52) *
AHH och jag som inte ens gillar fuschior! Denna var skitsnygg!

Det börjar med en... Snart gillar du dem allihop yes.gif
Peztis
Den var verkligen häftig! Vilken kjol!

Eg borde man låta fuchsiakrukor stå på en spegel så att man verkligen kan se hur otroliga blommorna är.
AnniiPannii
CITAT (spacepingo @ 02-05-2013, 19:39) *
Det var de stora blommorna jag föll för på den fuchsian wub.gif
Det börjar med en... Snart gillar du dem allihop yes.gif

Haha javet! biggrin.gif Samma var det med pelargoner, skulle absolut inte ha några och nu har jag påbörjat en samling med lite underliga sticklingar i vardagsrummet! vart ska detta sluta!!! biggrin.gif
jaj-51
CITAT (AnniiPannii @ 03-05-2013, 07:41) *
Haha javet! biggrin.gif Samma var det med pelargoner, skulle absolut inte ha några och nu har jag påbörjat en samling med lite underliga sticklingar i vardagsrummet! vart ska detta sluta!!! biggrin.gif

kompiskram.gif

Övervintrat i Vardagsrummet.jpg

addo
Jag försöker styra min nördighet mot små alpiner ute och små suckulenter inne. Man får plats med så mycket mer då biggrin.gif

Att jag sedan har misslyckats totalt och köper allt jag får syn på är inget jag erkänner för mig själv wink.gif
AnniiPannii
CITAT (jaj-51 @ 03-05-2013, 08:40) *
kompiskram.gif

Övervintrat i Vardagsrummet.jpg

Herrejisses vilka pelargoner!!! AVUNDSJUK!!!! whistling.gif
spacepingo
Varje år, ungefär såhär års, säger jag till mig själv att nästa år, då ska jag behärska mig och inte köpa så många nya sticklingar. Och så tänker jag att någon av alla dem (fuchsior och pelargoner) jag har inte kommer att klara sig så jag kommer ner på en "normal" nivå.

Det har inte lyckats ännu. Snart måste jag nog skaffa en sån vagn som du har jaj-51 smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon