DykUnderYtan
Frökuverten bör dimpa ner i brevlådan på måndag då de skickades igår.

Flugskitarna ska bli en väldigt söt ettåring som blommar hela sommaren. Sås direkt på friland så snart de kommit till er. smile.gif

Lycka till nu!

/Mia
DykUnderYtan
Peztis
Så skoj! Ska vakta brevlådan!
DykUnderYtan
Jag är inte så förtjust i gula blommor så det är det inte. Kan ju vara en ledtråd wink.gif
Peztis
Idag låg det i lådan! Vad är det för sött du har sänt oss, tro! g.gif Ska peta ned det å det snaraste...
DykUnderYtan
Härligt! smile.gif

Jag börjar nu bara fundera...har det kommit till någon busare som jag inte fått adressen till?
Peztis
Grego kom till men har varit väldigt tyst. Sedan har vi aktiva Leopardcookie tummenupp.gif som inte är med på "riktigt" - hur det nu blev och gick till...
Anki V
Jag fick också mina i går thanks.gif

Jag kommer nog ändå att så mina i kruka. Dels för att det är snö kvar i rabatten och dels eftersom jag inte vet vad det är. laugh.gif

/Anki
DykUnderYtan
CITAT (Anki V @ 07-05-2013, 06:51) *
Jag fick också mina i går thanks.gif

Jag kommer nog ändå att så mina i kruka. Dels för att det är snö kvar i rabatten och dels eftersom jag inte vet vad det är. laugh.gif

/Anki

Nämen Anki, vad är det du säger? Vet du inte vad det är? Hhihi... whistling.gif
Maggan H
Tackar, i morse hittade jag ett brev i lådan! Ser bekanta ut, som alltid.... giggle.gif

Kommer nog också att så i kruka, behöver höjdangivelse.... naughty.gif
DykUnderYtan
Höjd ca 40 cm smile.gif

CITAT (DykUnderYtan @ 07-05-2013, 21:42) *
Höjd ca 40 cm smile.gif

Vill ni veta färg också? wink.gif
hattstugan

Har också fått brev med totalt okänt innehåll!
DykUnderYtan
Ledtråd: Denna lilla rackare har fortfarande inget namn på svenska... wink.gif
Peztis
Jaha.... Ja, det gjorde ju saken väldans mycket enklare på en gång!
Pfft!

Varför jag utsätter mig för detta år efter år och bara bevisar min okunskap... Det är verkligen en fråga det! biggrin.gif
DykUnderYtan
CITAT (Peztis @ 09-05-2013, 18:33) *
Jaha.... Ja, det gjorde ju saken väldans mycket enklare på en gång!
Pfft!

Varför jag utsätter mig för detta år efter år och bara bevisar min okunskap... Det är verkligen en fråga det! biggrin.gif

coolgleam.gif
Rosmarin
Vi har varit borta i en vecka och fröerna låg i brevlådan här när vi kom hem. Tack!
DykUnderYtan
Rosmarin har gissat helt rätt på mina busfröer! Grattis!! biggrin.gif
Peztis
Grattis Rosmarin!
Rosmarin
Tack för grattis! Jag har aldrig odlat denna söta blomma tidigare och jag säger också tack för ytterligare en fin växt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon