abborrmaster
egentligen borde jag inte posta ett så dumt inlägg som det här då kommer det ju bara o bli mer procent i småprat och det ser ju oproffsigt ut...

/Simon
Ina
Det gör inget masterabborrsimon, jag gillar dej ändå! biggrin.gif
abborrmaster
då är det ömsesidigt då! Du e ju grym på o exprimentera, frågan e om du inte tillome e grymmare än mej...

/Simon
Hannele
Nej, det är hon inte - för det är jag som är värst på tokigheter... tongue.gif
abborrmaster
verkligen? Bra då vet jag vem jag ska vända mej till när jag gjort någpt heltokit då tongue.gif

/Simon
Ina
En kompis till min äldsta grabb berättade häromdagen att hans föräldrar tycker att jag är knasig..... Jag tar det som en komplimang!
abborrmaster
hehe... knasig är ett förbenat bra ord! Ordet har sinn höjdpunkt då man kombinerar det, exempelvis knasputte... blablablablablablablablabla...
Ann-Christin Lindberg zon II
CITAT (Ina @ 08-01-2003, 20:03)
En kompis till min äldsta grabb berättade häromdagen att hans föräldrar tycker att jag är knasig..... Jag tar det som en komplimang!

Min son sade till mig en gång för några år sedan: Fy tusan morsan, sicken tur att du inte är riktigt klok! wub.gif

Det tog jag också som en komplimang! laugh.gif
Ina
Min egen grabb säger att jag ligger högst upp på hans "Knäpp-och-bra-lista".... Ytterligare en komplimang!
Ingrid på Västkusten
Härligt härligt värre ;-) och jag ser fram emot att få 'behålla' Dig här - Simon- tänk vad vi alla kan påverka Dig till att utvecklas till en storodlare i än större format!

Hälsar Ingrid glatt ( och vi skall inte ens säga vad JAG brukar kallas *LOL* - vi kan välan nöja oss med fanatiker va?)
abborrmaster
känns tryggt att ni tagit mej under era odlingsvingar smile.gif

/Simon
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon