Full version: död efter en vecka!
rutae
men vad less jag blir , impulsköpte 2 ädelcypresser ellwoodii på k-rauta tyckte dom såg lite grå ut men trodde att det var efter vintern ... planterade dem för en vecka sen och nu lossnar barren som en gammal julgran crying.gif vad tror ni? bara slänga , vänta och se vad som händer , någon mening att ringa till affären ? tror nu att dom redan var "dåliga"?? förmodligen (nu efterklok) så kommer dom inte att överleva hos mig (vintern) men har man någon chans att "kräva pengarna tillbaka" ? suck!
Huggorm
Jag gissar att de redan var dåliga och att de kommer att dö tyvärr. Du bör nog kräva pengarna tillbaks
rutae
CITAT (Huggorm @ 16-05-2013, 17:55) *
Jag gissar att de redan var dåliga och att de kommer att dö tyvärr. Du bör nog kräva pengarna tillbaks

ja jag tror också det .. men gissar att jag kan glömma pengarna tillbaka , dom lär väl inte ta på sig något ansvar unsure.gif
Eva i Skåne
Jag tycker dom ska betala tillbaka! Efter bara en vecka ska det inte vara halvdött, så ta kontakt.
Anders zon 1
Kräv pengarna tillbaka. De var säkerligen mer eller mindre döda redan när du köpte dem med tanke på den grå färgen. Givetvis har man rätt att kräva pengarna tillbaka i ett sånt fall. Det är ju bedrägeri om affären påstår något annat.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon