ThereseTT
Första årets som alla mina sådder kommit upp och blivit stora och väntade bara på att jag skulle plantera dom i trädgården. Tyvärr hade jag opererat foten så jag tänkte dom får stå ut i några dagar till innan det blir dags.

Men tyvärr hann blåsten komma och förstöra 75 %. Hela ställningen som stod på uteverandan hade blåst omkull och alla byttor och krukor låg huller ombuller och dom små liven låg lösa uppe på och hade hunnit börja torka innan jag såg olyckan. Två timmar tidigare satt jag o njöt i solen i hammocken av solskenet och tittade på växterna och hade dåligt samvete att dom skulle få stå där till helgen.

Blir till att köpa växter -cry-.gif
Peztis
Går det inte att peta ned dem i jorden igen? De är ju ändå rätt tåliga ibland....
ThereseTT
CITAT (Peztis @ 16-05-2013, 21:35) *
Går det inte att peta ned dem i jorden igen? De är ju ändå rätt tåliga ibland....

Jo jag stoppa i dom små liven så gott det gick. Allt låg på gräsmattan o huller om buller. Märkningen var ju väck också synd nog så vi får se vad det blir..

Peztis
Himla trist! Du får fota och lägga upp här om du är osäker på vad något är.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon