Hej, jag vet verkligen inte vad som kan vara fel men ibland försvinner en tråd från min trådlista för att sen helt plötsligt dyka upp igen...
Detta gäller både IE och Chrome.
Denna gång är det trådarna "Vi borde banna Mollis"" och den om att Nina Tronêt (moi) har det ovanligaste namnet i världen. Har ni nån
aning om vad det kan bero på?
Huggorm
17-05-2013, 08:39
I vilka avdelningar låg de trådarna och när var de aktiva, är det något som hänt alldeles nyligen?
CITAT (Huggorm @ 17-05-2013, 09:39)

I vilka avdelningar låg de trådarna och när var de aktiva, är det något som hänt alldeles nyligen?
Det är trådarna som jag angett i första inlägget och de ligger i Småprat och det hände idag
Huggorm
17-05-2013, 08:57
Då är de trådarna förmodligen raderade. Jag såg dem inte själv, men framför allt "Vi borde banna Mollis" låter som en mobbningstråd. Hur som helst är de hårdraderade i såna fall, de är inte bara dolda som de flesta andra borttagna trådar.
Nej, det var ingen mobbningstråd, ingen av dem var det, men de kanske dyker upp igen!
malcolm
17-05-2013, 12:28
Jag kan inte hitta någon av dem och har inte sett dem heller.
*Stintan*
17-05-2013, 13:11
Vem startar en tråd som heter "Vi borde banna Mollis" ? Jag har inte sett någon sådan och inte den andra heller. Är du säker på att du inte drömt?
Huggorm
17-05-2013, 19:08
CITAT (*Stintan* @ 17-05-2013, 14:11)

Vem startar en tråd som heter "Vi borde banna Mollis" ? Jag har inte sett någon sådan och inte den andra heller. Är du säker på att du inte drömt?
Det var lite min tanke också. Kanske Mollis blandar ihop forum och de här trådarna finns någon annanstans? I regel brukar varken vi moderatorer eller Forumvärden radera trådar utan vi bara gör dem osynliga så att de går att få tillbaka om man vill. Det skulle kunna ha skett ett misstag förståss, men det finns i alla fall inget dolt.
Är det någon annan som sett de här trådarna som det är tal om?
Anki på Öland
17-05-2013, 19:44
Har inte heller sett någon av trådarna.
Fjortispower
21-05-2013, 21:36
Hen driver med er.
Hej!
Det var ju tråden om att banna Mollis jag menade, nu skullle jag läsa och skriva en liten sak och då är den borta igen:-( Det är mig det är fel på va?
Heléne Odla.nu
28-05-2013, 13:48
Hej Mollis
Det finns inga trådar i det här forumet med de trådnamnen eller ens liknande, så antingen har du tagit fel på i vilket forum de finns eller så skojar du lite med oss.
Med vänlig hälsning
Heléne Odla.nu
Gud vad vimsig jag är, jag ska fråga min kompis som brukar skriva där också vilket av alla forum det är vi egentligen brukar ses på.
Tack och trevlig helg!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.