Jennyn
I år hittar jag inga purjolöksplantor i handeln. Någon som har ett par till övers och vill sälja? Jag behöver inte så många, 10-15 st räcker. Någon blågrönbladig sort, typ St Victor vore ju en dröm, men annars går det bra med vilken sort som helst...

Hälsar Jennyn
RullRull
CITAT (Jennyn @ 21-05-2013, 06:58) *
I år hittar jag inga purjolöksplantor i handeln. Någon som har ett par till övers och vill sälja? Jag behöver inte så många, 10-15 st räcker. Någon blågrönbladig sort, typ St Victor vore ju en dröm, men annars går det bra med vilken sort som helst...

Hälsar Jennyn

Vet inte var du bor men i sthlm köpte vi för två veckor sedan på "Zeta" i Kungens Kurva, de visste inte vilken sort det var men vi köpte där förra året och fick en kanonskörd
Jennyn
Hittade purjoplantor förra helgen på Kröns Trädgård, Väddö. Att de dessutom hade oändilgt många sorters spännande tomatplantor gjorde inte saken sämre. Syrran och jag blev kvar halva förmiddagen...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon