Full version: graderna
abborrmaster
vad är graden efter det? Och är det vid 500 inlägg som "vanligt" eller?

/Simon
Ingemar
Det var tänkt så, men det var inte så populärt med olika grader här när jag la in det så jag ändrade det till 50 000.

Så du har några kvar, fast med den takten som du håller så är du där om ca 3 år och 8 månader om jag räknat rätt och du fortsätter med samma iver. laugh.gif
abborrmaster
hahaha.... jora jag ska klara det på tre år och en månad. Men då får ni låta bli med att skapa ett nytt forum så alla stats raderas

/Simon
Ralf
ja man har medlems nr 36 o ändå ny medlem..... : (
abborrmaster
TVÅ INLÄGG KVAR RALF!!
Berith
CITAT (Ingemar @ 08-01-2003, 20:59)
Det var tänkt så, men det var inte så populärt med olika grader här när jag la in det så jag ändrade det till 50 000.

Hmm! blink.gif
Betty

Va´bra! Då blir det förhoppningsvis mindre "jakt"! biggrin.gif
Berith
CITAT (Betty @ 10-01-2003, 14:56)
Va´bra! Då blir det förhoppningsvis mindre "jakt"! biggrin.gif

Allvarligt alltså? Tävlar du i att skriva många inlägg? ohmy.gif
Betty
Nej, jag menade inte så.det. Men det finns kanske dom som gör det och nu när dom vet hur många inlägg som krävs för "att komma upp ett pinnhål" så kanske dom sansar sig...
Betty
Nej, jag menade inte så. Men det finns kanske dom som gör det och nu när dom vet hur många inlägg som krävs för "att komma upp ett pinnhål" så kanske dom sansar sig...
Människan är av naturen jägare, såna finns överallt!
Betty
Nej, jag menade inte så. Men det finns kanske dom som gör det och nu när dom vet hur många inlägg som krävs för "att komma upp ett pinnhål" så kanske dom sansar sig...
Människan är av naturen jägare, såna finns överallt!
Berith
Men Betty då! Inläggen i support räknas inte, det hjälper inte att skicka samma inlägg många gånger. biggrin.gif
Betty
biggrin.gif Och jag som nyss skrev ett till!!! laugh.gif
abborrmaster
inte för att detta känns som ett forum som man jagar så mycket i...
Jag skriver ju bara meddelanden som jag skulle skrivit i vilket fall, även om man kan få en illussion av nåt annat tongue.gif

/Simon
Betty
Jag syftade inte på dej personligen Simon. smile.gif jag menade i största allmänhet.
Betty
CITAT (Berith @ 10-01-2003, 15:21)
Inläggen i support räknas inte, det hjälper inte att skicka samma inlägg många gånger. biggrin.gif

Dom räknas visst!
Berith
Aha! Det är bara inläggen i testforum som inte räknas med... Ok! rolleyes.gif
Berith

Tycker iaf att det är wacko.gifhuh.gifmad.gif att Ingemar tydligen kände sej tvungen att ändra...
abborrmaster
rolleyes.gif hålller mä rolleyes.gif
Ingemar
CITAT (Berith @ 10-01-2003, 16:15)

Tycker iaf att det är wacko.gifhuh.gifmad.gif att Ingemar tydligen kände sej tvungen att ändra...

Det går att alltd att ändra igen laugh.gif
Jag kan sätta många olika nivåer om jag vill, frågan är väl mest vad man ska bli efter "Medlem". Det är svårt att komma på nåt bra som säger att man skickar många inlägg. För nåt annat säger det ju inte!
Berith
Kan spara det lite kanske, tills wink.gif har glömt bort aggen till blupparna!

'Det är svårt att komma på nåt bra som säger att man skickar många inlägg' - hysterisk kanske...

Blåa bluppar vore fint tycker jag! wub.gif wub.gif wub.gif
Betty
Jag har inget direkt agg mot plupparna egentligen, men jag tycker att de är onödiga. Förstår inte riktigt varför dom/plupparna skulle behöva visa att man har skickat många inlägg. Det räcker väl med tio i topp-listorna.
Däremot har jag nånting emot den där funktionen som visar vad alla gör just för tillfället! Vad ska det vara bra för?
abborrmaster
man kan väl bli amatörodlare, trädgårdslärling, trädgårdsmästare, storbonde...

Eller nåt i den stilen? Det hade ju vart trevligt...

/Simon
Betty
Storbonde!!! biggrin.gif Den va`kul! laugh.gif
abborrmaster
jamen varför inte hehe?

/Simon
Betty
Alltså, om man har en alldeles normalt stor trädgård, i ett alldeles normalt villaområde, men är alldeles onormalt odlingskunnig och har fyllt sin trädgård till brädden med växter... kan man kalla sig bonde då??? laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
abborrmaster
nejmen, då e man ju proffesionell och där med mer status på det tongue.gif

/Simon
Ralf
CITAT (Betty @ 10-01-2003, 19:20)
Alltså, om man har en alldeles normalt stor trädgård, i ett alldeles normalt villaområde, men är alldeles onormalt odlingskunnig och har fyllt sin trädgård till brädden med växter... kan man kalla sig bonde då??? laugh.gif  :D  :lol:

Nja,... nej.... Kanske om du har en dieseldriven Mercedes. Eller en dito Volvo... men annars inte. Sorry wink.gif
Ingemar
CITAT (Betty @ 10-01-2003, 18:26)
Däremot har jag nånting emot den där funktionen som visar vad alla gör just för tillfället! Vad ska det vara bra för?

Om du inte vill synas i listan kan du logga in som anonym. Dock tror jag många tycker det är en bra funktion och själv får jag alltid privata meddelanden så fort det syns att jag är inne i forumet, och det är ju i första hand så det är tänkt att användas.
Ina
Jag använder funktionen där det är möjligt att kolla vad folk gör. Jag går in där när jag har läst klart och ev. skrivit inlägg och ska logga ur. Är det någon som skriver då väntar jag lite med att logga ur, speciellt om inlägget som skrivs är i någon avdelning jag själv skrivit något i nyss.
abborrmaster
kan man se om nån SKRIVER?

/Simon
Gunvor Nilsson
Vi ser ALLT du gör Simon!

.........
men bara här på forum laugh.gif
yla
jag tycker också att de e kul o se vilka som är var o vad dom gör eftersom jag är uppe sent på nätterna så vill man ju kolla om de e nån annan som e vaken wub.gif rolleyes.gif biggrin.gif så man inte e ensammen rolleyes.gif

föresten så tycker jag också att blupprna kunde vara blåa,vackert blå o kanske skulle dom vara som blåsippor så när man stiger i graderna så har man en hel bukett av blommor istället för bluppar

de va en bra ide tycker jag (om jag får säga det själv ) små blombluppar istället för storbondsstatus så syns det att man e en bra trädgårdsmästare
abborrmaster
man kan ju faktist ha båda

/Simon
yla
CITAT (abborrmaster @ 14-01-2003, 19:22)
man kan ju faktist ha båda

/Simon

såklart simon biggrin.gif
o när man blir storbonde kanske man kan ha en hel åker full me veteax ju
rolleyes.gif eller nåt klart man kan ha båda,inte bli lessen nu
tongue.gif rolleyes.gif
abborrmaster
biggrin.gif jablevintesurpåriktigtomdunutroddedet biggrin.gif

/Simon
yla
såklartjantetroddeju rolleyes.gif laugh.gif biggrin.gif
abborrmaster
mentänkomjagblevdetmenintevågarerkännadet
fastdetblevjagjuinte

/Simon
yla
jamanvetjualdrigförståsmendeesmällarmanfårta smile.gif laugh.gif tongue.gif
abborrmaster
jomenvisst.... tongue.gif

/Simon
Berith
CITAT (Betty @ 10-01-2003, 15:58)
CITAT (Berith @ 10-01-2003, 15:21)
Inläggen i support räknas inte, det hjälper inte att skicka samma inlägg många gånger. biggrin.gif

Dom räknas visst!

Piluttadej Betty! Tror iaf inte att dom räknas! tongue.gif

Ingemar, hur funkar det?

Frode, ett inlägg i support, noll inlägg totalt!
Ingemar
Nej, dom räknas inte längre, i början gjorde dom det men sen ändrade jag det.

Dock kan man i en profil se dem.

Jag har totalt 64 inlägg på topplistan men jag har varit:

Aktivast i: Support
93 inlägg i denna avdelning
Berith
Då hade jag rätt alltså! biggrin.gif
Och Betty liiite rätt också... rolleyes.gif tongue.gif
Betty
CITAT (Berith @ 16-01-2003, 07:38)
Då hade jag rätt alltså!  :D
Och Betty liiite rätt också...  :rolleyes:  :P

wacko.gif laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon