Inger GMT
31-05-2013, 13:40
Hej
Den 16 april beställde jag ampelmix flera olika , femtunga från Odla nu. Har inte fått leveransen ännu och inte heller svar från Odla Nu på ett mail om när plantorna kommer.
Någon fler som inte har fått sina småplantor ännu?
Hälsningar Inger
http://www.ingers-gmt.se
Heléne Odla.nu
31-05-2013, 14:39
Hej Inger
Det var tråkigt att du inte har fått svar på ditt mail. Vilket datum mailade du Kundtjänst?
Har du kontrollerat så att ditt mail till Odla.nu verkligen gick iväg till rätt adress, info@odla.nu, samt att ett eventuellt svar från Kundtjänst inte har råkat hamna i din inkorg för skräpmail?
Då jag inte har din mailadress kan jag inte söka i rätt mapp för att se om ett svar från Kundtjänst är skickat till dig. Om du vill du får du gärna skicka din mailadress till mig i ett PM så ska jag undersöka saken närmare.
Med vänlig hälsning
Heléne, Odla.nu
Inger GMT
31-05-2013, 14:58
Hej
Det var idag som jag mailade, använde beställningsbekräftelsen och skickade som svar på den.
Mail adress rb92@telia.com
Hälsningar Inger
Heléne Odla.nu
31-05-2013, 15:26
Så bra att du såg mitt inlägg så snabbt, Inger. Det är ju fredag och snart slutar jag för dagen, men jag ville gärna hjälpa dig så mycket som möjligt först!
Jag kan i alla fall berätta att ditt mail till Kundtjänst inte ligger obesvarat i deras inkorg, där har jag precis tittat. Jag kan inte se Skickat-korgarna hos de som jobbar i Kundtjänst, men jag har mailat dem och bett dem att kontrollera om någon av dem har skickat ett svar till dig. Det är tyvärr inte säkert att jag får något besked på det idag.
Har du kikat i din inkorg för skräpmail? Kanske att ett svar från Kundtjänst ligger där. Annars är det nog tyvärr så att ditt mail inte har nått Kundtjänst av någon anledning, det händer ju att tekniken bråkar även om det är sällsynt, som väl är.
Med vänlig hälsning
Heléne Odla.nu
Inger GMT
03-06-2013, 08:01
Hej
Nu har mitt försvunna paket fått en förklaring. Odla Nu ringde nu och talade om att paketet fastnat hos posten den 14 maj.
Nytt paket på väg.
Inger
Ger mig vatten på min kvarn = det känns alltid tryggt att handla från Odla. Har jag gjort i många år själv.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du
klicka här.