Varning för en "gnälltråd"

Håller i dagarna på att bygga nytt växthus. Denna gång blev det ett Helios från Classicum. Det är andra gången
vi köper växthus därifrån. Första gången levererades växthuset med trasiga glasrutor, och kanske inte helt ok lackering överallt. Denna gång kom det med skeva/buckliga/repiga profiler. Så Jäkla irriterande! Det som gör mig heligt förbannad

En del av profilerna har stått på en pall inplastade tillsammans med glasen, i några fall har profilerna varit väl inplastade och varit paketerade med andra profiler som är helt ok, medans en profil har rejäla bucklor som skulle ha åsamkat skador på de andra profilerna om bucklorna kommit till samtidigt.
Repor, slaghack i profilerna efter (vad jag tror) är att de har legat på ett lager oskyddade av plasten + ovarsamt hanterande (alla profiler var långt ifrån väl inplastade). Allt kändes slarvigt och kvalit'en är under all kritik för ett sådant dyrt växthus som vi har köpt. Nu till min fråga är det fler personer som upplever detsamma? Att ni får levererat ett defekt växthus? Tycker det skulle vara intressant att veta, utifall det är bara vi som har haft "otur". Är även intresserad och höra om Willab-garden köparna upplever detta som ett problem?
Tack på förhand!
Lotta