Pius
Jag har ett växthus men, det blir för litet när gurka, tomat och chili skall in, så jag funderar på att skaffa ett litet till där jag bara ska ha grönsakerna.

Har ni några förslag?

Pius
linusida
Jag har Jula´s växthus, det är på 5 kvadratmeter. Jag är nöjd med det, enda backdelen är att det bara är ett takfönster.

linusida
Pius
CITAT (linusida @ 19-06-2013, 09:38) *
Jag har Jula´s växthus, det är på 5 kvadratmeter. Jag är nöjd med det, enda backdelen är att det bara är ett takfönster.

linusida

Jag satt just och tittade på det för priset var bra, ca 4 000. Men det verkar vara slut, förutom i Kristianstad. Och Jula har väl ingen postorder om jag förstår rätt.

Jag har tittat på Skånska Byggvaror och Byggmax, samt Willab Garden, men de är dyrare. Så det här verkar vara en svår nöt att knäcka. angry.gif
Pius
Är det någon i "församlingen" som har Byggmax lilla växthus?

Det är på 5 kvadratmeter och kostar runt 5 tkr.

Bauhaus hade ett litet men där framgår det inte hur man ska förankra det i marken. På min blåsiga ö är det risk att det blåser omkull på hösten om det inte är ordentligt fastsatt. flirting.gif Men priset var annars riktigt lågt och bra.

Pius
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon