Förra året beställde jag perenner som däremot inte motsvarade förväntningarna. Flera blommade aldrig och acklejan visade sig ha fel färg

Som present till en väninna beställde jag i maj några "Växter för krukor och amplar på uteplats". Jag skickade beställningen i mitt namn och adress och angav tydligt i kommentarsfältet att det var en present och jag skulle ha fakturan och plantorna skickas till min väninnna.
Då jag inte fått någon faktura ringde jag min väninna för att höra om hon fått några växter. Jodå, det hade kommit några välförpackade sticklingar i små planteringskrukor. Jag hade beställt: Begonia 'Glowing Embers' 1 stor planta, levereras i 12 cm kruka enl hemsidan samt Trillingblomma 1 stor planta, levereras i 9 cm kruka och en Duvnäbb

Min väninnna "har gröna fingrar" men tror inte att trillingblomman hinner blomma i år eftersom den är så liten!
Dessutom har hon fått fakturan och anser att den pyttelilla begonian absolut inte är värd 59 kr

På Odla upplevde jag inte alls den hjälpsamhet som jag tidigare har fått vid kontakt med dem. "Vad vill du att vi ska göra?"

Jag sa också att då jag är missnöjd finns möjligheten att ringa dem eller att skriva om det på forumet - Nu har jag använt båda sätten !
De lovade iaf att skicka en faktura till mig... Detta var i fredags 14 juni och ännu har jag inte fått någon faktura från Odla.
Dåligt Odla!!