mamamaggan
Någon mer än jag som beställde varor från Odla i månadsskiftet maj/juni och som inte fått varorna än ?

Har frågat efter dem men fick svaret att de inte ville skicka dem förra veckan ( ! ) p g a långhelgen.

Rimligtvis så borde de väl ha skickats för länge sedan så jag tycker ursäkten låter ihålig.

Som sagt , någon annan med liknande problem ?
Heléne Odla.nu
Hej mamamaggan

Jag beklagar att det har dröjt så länge med din leverans och jag har varit i kontakt med Kundtjänst om orsaken. Det finns ingen uppenbar orsak utan det tycks helt enkelt vara så att det tyvärr är tekniken som har spelat ett spratt. Orsaken till det kan vi endast spekulera i.

Det är riktigt att vi med tanke på midsommarhelgen valde att inte skicka ditt paket eftersom det innehåller levande växter, men det skulle såklart ha levererats till dig redan innan midsommar eftersom du gjorde beställningen i månadsskiftet maj-juni.

Din beställning skickas härifrån idag och som kompensation för den oönskat långa väntetiden krediteras din faktura med fraktbeloppet. När du har erhållit ditt paket och det är dags att betala fakturan ska du alltså dra av 59 kronor från totalsumman.

Med vänlig hälsning
Heléne, Odla.nu
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon