Full version: Min lilla trädgård
Alexander-VG-zon3
Hej hej

Nu är snart förvandlingen klar, från medelhav till asiatisk djungel. Gräsmattan ska gro och så ska allt bara växa upp med och bli något.

ALBUM länk
http://www.flickr.com/photos/9224757@N03/s...57634438500291/
gunsta
Jag gratulerar - så mysigt du har det Alexander - en varm mörk augustikväll i din trädgård måste vara en upplevelse. Det är som ett tittskåp. Hoppas du får många sköna timmar i ditt paradis.
strandskatan
Roligt att se! Fattas nu bara några exotiska fåglar i en voljär!
Alexander-VG-zon3
CITAT (gunsta @ 02-07-2013, 14:46) *
Jag gratulerar - så mysigt du har det Alexander - en varm mörk augustikväll i din trädgård måste vara en upplevelse. Det är som ett tittskåp. Hoppas du får många sköna timmar i ditt paradis.

Tack ja det är verkligen mysigt nu än som det var innan. Och dom varma kvällarna fattas dock.

CITAT (strandskatan @ 02-07-2013, 23:22) *
Roligt att se! Fattas nu bara några exotiska fåglar i en voljär!

Har faktiskt funderat på fåglar, men kanske svårt sen när man ska ta in dom och vet inte vad tamråttorna tycker om fåglar.
Monaxe
Verkligen fint, vilken härligt stämning fotona förmedlar!
strandskatan
Alexander, det finns CD med "djungelljud" - du kan ju inte ha en TYST djungel!!!
silos
Åh vilken underbar oas du har skapat!
Alexander-VG-zon3
CITAT (Monaxe @ 03-07-2013, 06:01) *
Verkligen fint, vilken härligt stämning fotona förmedlar!

Tack thanks.gif

CITAT (silos @ 03-07-2013, 09:49) *
Åh vilken underbar oas du har skapat!

Tack ja det är verkligen en härlig oas som är gjort för mig som man kan koppla av i.
HelénE
Jättefint!

Helén
zissi
Mysigt ja tummenupp.gif . Det är inte trädgårdsstorleken som avgör mysighetsgraden.

Det kan jag intyga som sitter här och stortrivs här i skymningen bland alla växter på min balkong (alltså helt utan trädgård här i stan).
Alexander-VG-zon3
CITAT (HelénE @ 06-07-2013, 10:33) *
Jättefint!

Helén

Tack thanks.gif

CITAT (zissi @ 07-07-2013, 22:52) *
Mysigt ja tummenupp.gif . Det är inte trädgårdsstorleken som avgör mysighetsgraden.

Det kan jag intyga som sitter här och stortrivs här i skymningen bland alla växter på min balkong (alltså helt utan trädgård här i stan).

Ja det är nästan enklare att få det mysigare på mindre utrymmen. Och kanske enklare. Men har satt fler träd och börjar dock bli trång och skulle behöva lite mer utrymme men grannens uteplats räcker nog giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon