Ewa L
Jag blev tvungen att blåsa min dator och installera om. Efter det fungerar det inte att jag ser vilka inlägg jag läst.
Tog för givet att det hade med min dator att göra. Men har varit bortrest en vecka och läst både från "paddor" och olika laptops.
Och det fungerar fortfarande inte.

Inställningsgrej eller inte?
Huggorm
Det har förmodligen med cookies att göra. Prova att rensa dessa i din webläsare och se om det funkar igen efteråt.
Gossen Ruda
Det hände samma för mig när pyttemjuk installerade IE10 vid en uppgradering. Jag måste uppdatera med F5 för att det skall ändra sig. Garanterat en inställningsgrej men jag har inte orkat leta. smile.gif
Ewa L
CITAT (Huggorm @ 07-07-2013, 09:23) *
Det har förmodligen med cookies att göra. Prova att rensa dessa i din webläsare och se om det funkar igen efteråt.

Det slutade fungera efter att jag totalblåste min laptop, och då var det nog snarare kemiskt rent från cookies. Verkar snarare som om det inte produceras några.

Håller med Gossen, men skall försöka leta rätt på det. Irriterande som det är nu.

CITAT (Huggorm @ 07-07-2013, 09:23) *

Det slutade fungera efter att jag totalblåste min laptop, och då var det nog snarare kemiskt rent från cookies. Verkar snarare som om det inte produceras några.

Håller med Gossen, men skall försöka leta rätt på det. Irriterande som det är nu.

Snacka om irriterande detta blev då!!!! Har aldrig hänt mig att jag stammat på detta sätt. Dessutom kör jag alltid men enkelklick rakt av...

Nåja, det är väl någon som står på kabeln någonstans. confused.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon