Forumvärd
Hej på er!

Vinnarna i vår tävling Veckans bild är avgjord och här i denna artikel presenteras vinnarna.
Även tre stycken av er som röstade hade chansen att vinna varsitt presentkort, värt 300 kronor. Dessa vinnarna presenteras också smile.gif

Gå gärna in och kika i artikeln, som ni hittar här: Vinnarna i veckans bild!

Hoppas ni får en fortsatt bra måndag!

Hälsningar Fanny, forumvärd
Biggan_
yahoo.gif Jag röstade och hade den stora turen att få ett presentkort värt 300:- [attachment=77503:thanks.gif] Odla!
Jag är extra glad eftersom jag har haft sådan otur med liljorna och daliorna jag köpte från odla i våras. Liljorna har mördarsniglarna tuggat i sej det mesta av och daliorna är så tuggade på bladen så man kan gråta. Nu kan jag köpa något annat att trösta mej med!
babitareddy
I found Noida Call Girl to be very professional and understanding. The girl arrived on time and had a charming personality. She kept the conversation light and fun, which made the evening very comfortable. I never felt any pressure or discomfort. It was a relaxed and enjoyable experience from start to end.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon