strandskatan
Gillar alla blommor, gärna rosor, men allra mest gillar de squash!
Eva i Skåne
Dom dras ju till gult, men det där ser inte särskilt trevligt ut
Monarda
Undrar hur många som "kryddar" rapsoljan! sick.gif
strandskatan
Monarda, det har jag också undrat!
HelénE
Uj såg inte så trevligt ut.

Jag har alltid tyckt raps är så vackert och önskat att bonden kunde odla det på åkern utanför oss, men detta hade jag inte tänkt på. Det är bra med hö eller vete framöver med inser jag.

Helén
Ewa L
Får mig att minnas; för många år sedan när jag var höggravid sydde jag mig en riktigt söt klänning att ha de sista månaderna.
Knallgul!!
Och inte hade jag råd/möjlighet att bara slänga och köpa nytt. Men jag minns hur bedrövligt det var. Som din gula blomma, men enorm! sweatingbullets.gif
strandskatan
Kära hjärtanes Ewa, jag ser dig för min inre syn, klädd i enorm klänning modell uppochnervänd sqwashblomma alldeles svartprickig, kunde inte hålla mig för skratt!!!
Eva i Skåne
Sannerligen en skrattretande tanke smile.gif
morgonstjerna
Det förklarar de små "nyinflyttade" skalbaggarna (som jag inte visste var rapsbaggar) på balkongen.

Kan inte låta bli att fnissa lite åt den målande bilden med gula klänningen. giggle.gif Men jag hoppas att du kände dig fin ändå Ewa L!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon