Altai
Kan man på något sätt slå på att rutan "Aktivera automatiskt e-postmeddelande vid svar?" ska vara ikryssad by default, det vill säga att den redan är ikryssad när man startar en ny tråd eller svarar på en post, så att man inte glömmer kryssa i den någon gång av misstag och inte ser att man får svar? Jag letade under min profil men hittade inte någon sådan inställning.
*Stintan*
Du kan ställa in så att du prenumererar på alla trådar du startar eller svarar i. Det gör du i din kontrollpanel/inställningar/inställningar för E-post. Glöm inte bekräfta ändringen!
Altai
Tack för svaret. Jag såg den inställningen nu, jag vet inte varför jag inte såg den förut! Ironiskt nog har jag inte fåt något mail om att du har svarat mig i den här tråden trotts att jag prenumererar på den här tråden, skumt... Jaja, huvudproblemet löst i alla fall! smile.gif
Altai
Såg nu när jag var inne i Inställningar->Foruminställningar och letade efter en annan grej att "Hur många inlägg vill du se på varje sida" finns med som inställning två gånger och jag kan ändra båga oberoende av den andra, men det verkar bara vara den första som används.
Altai
Jag har lite problem med prenumerationer nu verkar det som. Jag prenumererar på den här tråden, men jag får ändå inga mail vid nya svar. Hur kommer det sig? Jag har kollat så min mailadress är rätt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon